Rakan WARTAMAYA

Monday, July 30, 2012

Jangan salahkan kami


Awas ..
Waktu untuk naikkan harga barang
Nak raya ni ...
Peniaga amek kesempatan
Menteri bungai tak amek pot

Apa mangkok tu buat?
Kangkang .... ?
Kangkang pastu dapat duit gaji bulan2?
Siang gi opis .. 
Malam karaoke ngan anak .. 

Sedo la sikit .. orang kt bwh ni yang
bergaji kurang 2k ... dan beranak 4 ..

Kalau tanya dia ..
"Rakyat kena Hemah berbelanja .. "
"Jangan salahkan kami"

Pungkoq hang !

Aku nak bagi tau kt semua ..
Tak yah harap pada yang tak bleh harap
Duk diam .. berjimat cermat untuk tahun ini ..
Pastu kita undi PR ...

Dah berapa tahun kita bagi peluang kat BN ni weyy  ..
Takkan tak leh pikio lagi?
Bodoh sgt ka hangpa ni?
Menyusahkan  !!!
Share/Bookmark

10 comments:

Anonymous,  July 30, 2012 at 9:41 AM  

Menteri ni memang hanya menghabiskan duit rakyat jer bayar gaji dia....kalau dah taqk ada kuasa letak jawatan jelah b uat apa nak jadi menteri.

kampong lad July 30, 2012 at 10:38 AM  

takda kuasa mintak kuasa la, awat yg buta perut sangat. tapi bila ada kuasa jgn tak guna & jgn salah guna.
dia ni menteri yg tak guna.

wonder why July 30, 2012 at 1:33 PM  

Inilah tahap pemimpin Barua Nasional yang BODOH dan BANGGANG.bUAT MENYUSAHKAN RAKAT SAHAJA.

Anonymous,  July 30, 2012 at 3:06 PM  

Salam wartamaya.

Rakyat kaya-kaya belaka dan menteri-menteri semuanya miskin. Tu pasal barang-barang naik harga rakyat tak kisah dan duit baki BR1M ada lagi dalam poket seluar. PRU 13 dah tentu BN menang sbb Melayu mudah dipermain perasaan.

rojakpasembor July 31, 2012 at 1:02 AM  

memang salah hang kerana tak buat kerja.

LOLA KE NIE? July 31, 2012 at 4:00 PM  

rakyat nak makan pon susah,menteri duduk diam..janji masyyuuukkk suda..

myOSH August 1, 2012 at 4:34 PM  

sabo ajelah, dah tak lama nak PRU13...

buatbest August 5, 2012 at 11:09 PM  

ini kali kasi out itu Umno..

bosan dah tgk lama2..

semakin hari semakin bongok..!

Anonymous,  August 15, 2012 at 10:51 AM  

PR tabur janji sana sini.

Blog list