Rakan WARTAMAYA

Wednesday, September 5, 2012

Takut sungguh diorg pd PR

Majlis agama tak yah pening kpla
kalu ada yang tak der tauliah cuba wat kuliah kat mejid ..
perkasa ada dtg bantu .. tukang baling selipar.
siap di bekalkan dengan tangkal kat leher
kebal la tu ..
kalu malaikat nak cabut nyawa .. tengok tangkal trus tak jadi cabut ..
hahahah .. !!!

jihad bingai nama nya ..
pejuangan cara melayu .. bukan cara islam.
wakakak !!!
Lawak gilos aku tgk bangsa melayu cam ni .
Geli aku nak ngaku melayu
Kerabat sapa la bodoh piang cam ni ..

bila soi lek kutuk ...
hero perkasut terus jadi batu ..
assan akidah pun jadi tunggul

melayu2 jenis ni tkut sungguh kalu pr merintah
biasa tonggang, judi, tino sumer complete .. tetiba sumer tu nak ubah
mampuih  la .. tak syurga la dunia ni .. hahahaha
awas jangan bagi anak ikut spesis cam ni ..
memalukan ..


Share/Bookmark

6 comments:

Hati Muda September 5, 2012 at 4:11 PM  

takot sangat sebab tu diorang buat-buat berani. bak kata orang psikology, helah bela diri. wakaka!

Anonymous,  September 5, 2012 at 7:46 PM  

jangan hairan klu ada rakyat negara ini bertindak kurang ajar,sebab ada sifunya yang suka jatuhkan maruah musuh politiknya.jadi apa yang berlaku adalah senjata makan tuannya.

Anonymous,  September 6, 2012 at 7:17 AM  

Anak-anak berperangai setan dah keluar selepas bulan Ramadhan nih...jaga-jaga tak lama lagi macam-macam perangai akan keluar.... contohhh beruk ke..monyet ke apa2 lah.
Sekarang ini dua tongkat UMNO iaitu MCA dan MIC telah reput dan patah, apa yang perlu patahkan kaki dulu kaki UMNO secara demokrasi barulah aman dunia nih.

opisboi September 8, 2012 at 9:28 AM  

akibat berketuakan seytan & katak

Anonymous,  September 9, 2012 at 12:19 AM  

awas kepada para jemaah, sorok selipar, kasut atau sandal anda daripada ahli perkasa, kerana mereka amat berminat dgan barang2 ini lebih2 bila ada tazkirah olih PR

Anonymous,  September 17, 2012 at 5:23 AM  

ana raayat kedah,ana rasa tak payah lah berpolitik kat surau atau misjid dlm negeri kedah,,,,,,ana rasa kat malaysia politik tak pernah berhenti hari2 dimainkan ,ana naik pening.gunakan lah misjid dan surau untok ugama,,usah dicampor adok politik memecah bela,,dunia sudah tua bro,,,,kita dihujong2,,waktu sudah magrit,,,,fikir2 lah

Blog list