Rakan WARTAMAYA

Wednesday, August 15, 2012

Senangnya nak dpt duit

aku cilok kat sini

Mai aku plak sebut .. 
"Haram undi DAP"

haha .. selang seminggu duit akan masuk akaun aku.
Sesiapa yang nak bagi 2 juta tu sila email. Aku akan bagi no akaun.
2 juta .. bleh buat belanja raya untuk 10 tahun berturut -turut
Bila duit habis..aku sebut lagi..

"Haram undi DAP"
Hehe .. arghh .. senangnya idup.


Share/Bookmark

10 comments:

Anonymous,  August 15, 2012 at 1:17 PM  

Ccara apa, bagilah. Kan duit tu duit Kerajaan Kelantan yg dicuri di tgh jalan......

mangchikla August 15, 2012 at 3:19 PM  

'Haram undi DAP'iskkk ..tak kene fatwa tu, camner nak dpt habuan. Kalau 'Haram undi PAS' RM 4 Juta wa ckp lu..pastu sumer pengundi undi PR, strategi x menjadi wakakakakakakakak errr nompang nanyer ..errr 'uzur' ke? heheh

www.QueAchmad.com August 22, 2012 at 10:25 PM  
This comment has been removed by the author.
Pakcu Rantau Panjang,  August 23, 2012 at 10:53 PM  

Senangnya nak mengata orang bukan kena bayar pun didunia ni tapi silap hari bulan muflis diakhirat....walahualam

opisboi August 24, 2012 at 7:26 AM  

haram undi dap = rm2juta
haram undi pas = rm2juta
haram undi pkr = rm2juta
kayo..kayo..kayoo..pakaei soroban simpan janggut seket, main pondok2 ngaku jadi ulardlmsemak dapek 6juta kayo pakcik..kayo pakcik

wartamaya August 24, 2012 at 9:12 AM  

opisboi ..
Dah kaya ingat kat wak ..
Mintak cikit .. hahah

wartamaya August 24, 2012 at 9:13 AM  

mangchik,
slamat hari raya.
Byk dosa teman kat deme ..
smoga kita berjumpa lepas raya ..

Larrriiiiiii

wartamaya August 24, 2012 at 9:13 AM  

QueAhmad ..
Sudah di siarkan.
Terima kaseh

Kaki Sembang August 27, 2012 at 6:34 PM  

salam boleh tolong warta maya listkan kakisembang dekat bloglist L..terima kaseh warta maya..harap warta maya terus berjuang dan berkarya dalam alam maya ini..

Blog list