Rakan WARTAMAYA

Sunday, May 20, 2012

Yang bodoh .. sila masuk UMNO

Gambar ni wa cilok dari Malaysiakini ...
Lu orang tengok la ejaan maki Ambiga ..
Macam budak tak abis sekolah.
Aku tengok .. golongan samseng termasuk anjin .. semuanya jenis bodoh.
Orang bodoh ni senang nak di perbodoh ..
Suruh jadi samseng .. trus jadi samseng. Janji dpt duit poket wat beli gula2
Kalau remaja kat Msia ni pandai ..
Umno tak der penyokong la .. sowy la ...
Wakakak !!!
Share/Bookmark

12 comments:

Anonymous,  May 20, 2012 at 2:54 PM  

Jawab Ambiga... Ada aku kisah? Engkau Melayu UMNO yang bodoh tegar.... engkau yang dilaknat tuhan sebab memilih pemimpin yang korupsi dan asyik membodohkan rakyat dari dulu, kini dan selamanya. Lebih ramai pengikut Melayu banggang macam kamu semua, lagi berbahagialah si pemimpin UMNO yang korupsi, penyangak, perompak, perasuah dan pembohong besar. Selamat banggang..

Anonymous,  May 20, 2012 at 4:01 PM  

Minta tolong pemimpin UMNO ajar anak buah ejaan dulu baru boleh berdemo la. Kesian.

MO May 20, 2012 at 4:04 PM  

Malu aku sebagai orang Melayu..dasar Melayu UMNO bodoh nak mampus..lembu pun lagi cerdik daripada Melayu UMNO nie..

Anonymous,  May 20, 2012 at 4:37 PM  

Dah memang bodoh pun..
dan buat lagi perangai yang bodoh-bodoh supaya senang UMNO dihumbankan oleh pengundi bukan Melayu.

tungkaran hati May 20, 2012 at 7:54 PM  

Oleh kerana penganut PAS merasakan kesemua pemimpin mereka bodooo dan bangang semuanya, itu sebabya mereka mengagungkan Ambiga sehingga sanggup menjadi Anjing suruhan yang taat setia tidak berbelah bagi. Lihat saja Anjing2 itu beraksi pada BERSIH 3.0 yang lalu! Semoga penyokong PAS yang bijaksana tidaklah menjadi pecacai dan anjing2 Ambiga juga DAP walaupun atas alasan tahaluf siasi.

Anonymous,  May 20, 2012 at 8:07 PM  

Statement bodoh dari umno. Akal tak der. BERSIH untuk suruh SPR bertindak perofessional. Tiada kaitan dengan urusan AMBIGA yang lainnya. Kalau bangang pun jangan la tunjuk sangat.

Anonymous,  May 20, 2012 at 11:44 PM  

mana tak bodo piangnya tak skolah agama kot??? ada skolah aliran agama di pinggirkan.. nasib bangsa melayu akan datang tak tahu apa kesudahnya... setiap 1 jam 6 kelahiran anak haram@ anak zina itu mereka tak nampak!! siap di buatkan lagi skolah untuk budak2 bunting lagi...... wallahuaklam....

Anonymous,  May 21, 2012 at 6:40 AM  

dulu kata lama sgt nak bermuzakarah.. dah ajak, bagi mcm2 syarat plak... gila punya pas ni.. woi.. nak bincang pasai org Islam pun kena ada syarat ka..? giiilaaa... nyanyokkkk...

Anonymous,  May 21, 2012 at 6:51 AM  

PAS ni aku tgk dah mcm parti TING TONG... ari tu bila org kalungkan najib mcm tu diorang senyap... bila buat kat si queen of LGBT ni diorang tau plak meroyan... kot2 dgn BERSIH nanti dia BERSIH kan utk LGBT tu skali ... cuba lah pikir panjang skit...

Anonymous,  May 21, 2012 at 9:02 AM  

Org UMNGOK siap kutuk PAS tapi asyik ajak muzakarah...Bingai punya UMNGOK...bila letak syarat siap marah-marah..Bangap punya UMNGOK

Memanglah kena letak syarat sebab PAS tak perlukan UMNGOK, kecuali UMNO kena tukar dasar kepada ISLAM dan terima gabungan PAKATAN RAKYAT.

Padan muka UMNOK...merogan tak tentu hala....kahkahkah

Anonymous,  May 21, 2012 at 10:50 AM  

kepada tukang buat poster sila masuk tebika kemas permata, ada pasti berjaya

Anonymous,  May 21, 2012 at 3:54 PM  

Haha lawak. Kalau masuk tadika kemas, pecah bilik. semua samseng kena masuk kelas.

Blog list