Rakan WARTAMAYA

Sunday, May 20, 2012

Sudah ku bilang

Aku cuba nak ingatkan diri dan kawan terdekat dari dulu lagi. Nko kalu dah termakan duit UMNO, perangai pun jadi cam UMNO. Halal haram pun nko belasah semacam. Aku dah buat tanggung-jawab aku.

Hari ni nko datang dengan kereta mewah, kata nko dapat dari projek beruk. Perangai nko dah berubah dan kau balun semua benda. Siap kutuk ulamak lagi .. Ikut suka kau la ..

Hmmm .. Prinsip kena ada bro. Jangan goyang kerna nak kejar dunia. Ini lah padahnya ... Mungkin nko rasa kau buat benda betul. Benar atau tidak, rujuk Al Quran dan Hadis .. Main balun semacam .. memang sedap, tapi nanti jawab la ...

Bukan aku tak meleleh, bukan aku tak jelez .. tapi tak yah lah sampai main2kan ulamak.
Share/Bookmark

2 comments:

Abu Luqman May 20, 2012 at 1:20 PM  

salam admin..saya minat blog tuan ..boleh tukar blog list ke..
http://www.kachipemas.blogspot.com/

wartamaya May 20, 2012 at 1:27 PM  

Salam .. sudah dilink kan. T.Kasih

Blog list