Rakan WARTAMAYA

Monday, May 28, 2012

Tong gas SHELL ke ni?


Aku terpaksa call kawan kat SHELL untuk pastikan samada mereka kuarkan edisi baru tong gas masak.
Yang pasti, kawan aku kata, tak der tong gas baru yang dikeluarkan.
Aku confuse .. Kalau bukan tong ... gambar apakah di atas ini?
Tertulis BERSIH 4.0 di luar tong.

Jangan betulkan skrin komputer anda. Mungkin anda juga akan keliru.


Share/Bookmark

22 comments:

Yong May 28, 2012 at 7:51 AM  

Sampai hati yob perli yer...Nanti FLOM marah baru padan muka!

saiz M,  May 28, 2012 at 8:13 AM  

naik bas free, dapat makan free, duit poket lagi, pastu dapat autograf rosmah... hahaha

yang kesiannya kat makcik tu sebab dapat baju saiz 's'!!! baju free laa katakan :)

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:48 AM  

Terkeliru gua!

Nampak macam YB Zuraidah PUN ADA..hisk!

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:15 AM  

munasabah jgk..skali pndang mcm TONG..haha..nk lbh pasti aku trpaksa pusing blakang dn TONGeng..cmfirm orang..hahaha

Anonymous,  May 28, 2012 at 9:34 AM  

KAHKAHKAH....TONG GAS SHELL....LAWAK BETOI KAMU NI YEOP

tp promosi bersih 4 ni hebat jg...sampai yg bertongkat pun ikut sama (tp dlm gambar ni nampak tongkatnya sj

sian tngk nenek2 ni dipergunakan si jamal umngok nih....sepatutnya si jamal ni bawa lar nenek2 ni naik keter LAMBOR GINI....bukan kah lebih sesuai...bukan gitu yeop?

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:31 AM  

Sedapnya kata kat orang ingat Allah Maha Kaya. Bertaubatlah sebelum tuan2 kembali kepadanya malahan mohon ampun/maaf kat Mak tu sebelum tuan menghembus nafas yang terakhir. Amin

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:01 AM  

Geli geleman nak termuntah aku tengok makcik tong gas ni pakai begitu! Sah pakaian begitu tak menepati "menutup aurat"

jai,  May 28, 2012 at 11:35 AM  

Kah kah kah...

Nasib baik tong gas, kalau tong taik amacam???

Kah kah kah...

Anonymous,  May 28, 2012 at 3:44 PM  

Org UMNO karat tu

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:36 PM  

Tolong laaa teman2 oiii. Jangan la buat lawak macam ni... Saya ni kat office asyik gelak aje. Kawan kata saya dah sewel. Bila saya tunjukkan "maharaja lawak" ni, dia punya gelak sampai jatuh dari kerusi dia, terduduk kat karpet. Punya laa ketawa sakan. Lepas tu dia pulak yang gelak tak kesudahan. Pantang cite pasal tong gas ker, baju kuning ker, pasti dia gelak sakan sampai keluar airmata.

Teman2 di luar sana, cukup2 laa tu. Bagi laa kami rehat sebentar.

Anonymous,  May 28, 2012 at 4:47 PM  

Lu kena beb... wakaka campak kat lubuk buaya pun buaya takut nak baham bro.. Darah biru tu...

Anonymous,  May 28, 2012 at 6:28 PM  

Hmm,saya pun menyampah ngan bersih 4.0 nih.mmg ada agenda tersendiri tp sy mohon jgn lah mempermainkan makcik nih apatah lg fizikalnya.Sy sedih tgk dia dan berharap terbuka hatinya utk melihat kebenaran.Kita doakan ajer.maybe dia hanya ikut ikut shj dan dipengaruhi org yg sbnrnya cuma perjuangkan diri sdr.Poor makcik..

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:57 PM  

tong gas utk Bersih 4.0.....hehehe....

Kerajaan Rakyat May 28, 2012 at 9:11 PM  

Tong Gas size 78kg ... ahakzzz

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:44 PM  

Kalu tuan2 faham dan menghayati Islam sebenar tak mungkin terkeluar komen sebegitu rupa agaknya tuan2 ni nama aja islam tapi dah hilang akidah islam sebenarnya. Bertaubatlah tuan2

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:46 PM  

ni baru komen dah bising. Umno dengan fitnah lagi dasyat

Anonymous,  May 28, 2012 at 10:56 PM  

g la bg tazkirah kt umgok nuh..g tnya mak cik tu yg bt kecoh dpn umah org tuh bt hape?..

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:01 PM  

kalu dia makan taik takkan kita pun nak makan taik juga. Fikirlah sikit

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:08 PM  

kutuk sikit2 pun dah kena lecture pula...apadah...sekurang2nya bukan fitnah...mcm dalam suratkhabar tersohor malaysia tu....hehehe

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:21 PM  

umno ni kuman seberang laut boleh nampak. gajah depan mata, buta. banyak sangat tengok k pop ni.

Anonymous,  May 29, 2012 at 7:57 AM  

ngutuk benda yang betul.. ada aku kesah!!! dah rupa itu elok dok umah aje lah makcik oiii.. upah bape RM yang di bagi Dato' Jembut tu????

Blog list