Rakan WARTAMAYA

Monday, May 28, 2012

Perjuangan agama yang unggul

Demi untuk Agama, Bangsa dan Negara .. 
Wekk .. !! Nak muntah aku ..

Tolong la weyyy .. jangan wat lawak la.
Budak sekolah rendah pun tak leh tipu skrg ni  woii .. 
Anchor beer Good for health .. haha !

Soalan logik akal yang masih tak leh jawab sampai sekarang .. 
Kenapa Utusan Malaysia ada keputusan nombor ekor?

Demi Agama, Bangsa dan Negara  .. 
Wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  May 28, 2012 at 5:10 PM  

ek elleh ini pun nak heran ke
sanun kat shoping compleks belambak..

suka plak ko tgk kan..

Anonymous,  May 28, 2012 at 8:36 PM  

satu satunya berita yang terpecaya di utusan adalah nomber ekor

Kerajaan Rakyat May 28, 2012 at 9:10 PM  

Demi Agama, Bangsa dan Negara???

SILAP TU Wak...

Demi Perut, Keluarga dan Kroni

Anonymous,  May 28, 2012 at 11:04 PM  

demi umno...demi perut...demi fulus....hehehe

Anonymous,  May 29, 2012 at 8:12 AM  

ngetor teman nengoknye wehhh.. kikikiki

gelorahatimuda May 29, 2012 at 5:29 PM  

ASALAMUALAIKUM! tERIMA kASIH TUAN aTAS sEGALA bANTUAN. sEMOGA tERUS mEMBELASAH.kALAU kITA kALAH pUN kITA dAN uSAHA.dAH uSAHA kITA bERDOA. sELEBIHNYA HAK ALLAH.

Blog list