Rakan WARTAMAYA

Monday, January 9, 2012

Siapa letak bom?

Perhimpunan di sekitar kompleks mahkamah hari ini dicemari insiden letupan bom dan juga pergelutan di antara kumpulan penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim dan kumpulan penyokong kepada pengadu dalam kes Liwat II, Saiful Bukhari Azlan. - selanjutnya DI SINI
FB's dan pelayar internet tempatan, mula bertanya, siapa yang bawa bom, siapa yang letupkan bom. Lokasi tersebut di kawal sejak semalam, tapi masih ada yang mampu letkkan bom? Tentu pelik .. 

Kalau lah di takdirkan, keputusan tidak memihak kepada Anwar Ibrahim dan bom itu meletup. Apakah persepsi yang bakal ujud? Bagaimana budaya begini boleh ujud di sini?

Apa pun .. tahniah. Doa kita termakbul sudah. Sekarang kita menuju ke hadapan. Untuk terus berjaya. Insyaallah.

Perolehi komen dari pelayar, meminta bantuan
PENGUMUMANPada sesiapa yg terjumpa Beg berwarna hitam, yg berjama Crumpler, dlm nya berisi sebuah Laptop MAC CD burner, Laptop Charger, pada tarikh 9.1.2012, di perkarangan Mahkamah Jalan duta. Pada waktu 8.30pagi, minta kerja sama untuk memulangkan pada saya. Sila telefon saya di no 0192842826 Syahrin Abdul Aziz. Didalam laptop tersebut, terdapat banyak kerja kerja saya yg belum di habiskan..oleh yg demikian, saya minta jasa baik pada sesiapa yg terjumpa, sila pulangkan.. Saya Dahului dengan terima kasih banyak2...

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  January 9, 2012 at 1:02 PM  

AKU RASA MCM FAHAM JE MAKSUD KO..AKU PUN SETUJU LA KAWAN!!!!

Anonymous,  January 9, 2012 at 1:37 PM  

sama mcm kat kat cherakah lah..eee sama sama...lah...tlg dapat kat info bom apa dia pakai. cause org yg selama ni dan hingga jatuh hukuman pun masih tutup muka. JPN punn tak dapat nak nak cari mamat ni. Pelik malaysia ni dah dekat nak jadi pemimpin ditaktorooooo

opisboi January 9, 2012 at 2:21 PM  

kalau tanya sierul mungkin dia tahu!

rmj January 9, 2012 at 6:19 PM  

Pulangkan lh kpd sesiapa yg.terjumpa,kerana ganjaran dari Allah lebih baik dari sgalanya.,jika bukan Islam ganjaran Budi bahasa tidak ternilai harganya.

Sya.pernah terjumpa sampul surat berisi wang tunai.,nilainya slps d beritahu RM13k.

Sya x dpt satu sen dari situ.,tapi nilai nikmat keikhlasan kita tidak pernah luput...hnya mereka yg.mengalami saja yg.tahu,.

Insyaallh.

Anonymous,  January 9, 2012 at 7:12 PM  

tetiba ada bom x ke peliks...polis duk buat apa???

Yong January 9, 2012 at 8:44 PM  

Sesapa jumpa tolong kembalikan. Yong faham persaan anda. Yong pernah hilang laptop baru di hotel. Tak banyak lagi isinya. Tapi terkilan gak. Huhuhu.

Blog list