Rakan WARTAMAYA

Monday, January 9, 2012

Adam memang ada kelas


"Saya tak faham macam mana orang ini boleh bergelar professor.Jadi selepas berbalah, saya pun malas cakap banyak, saya tahu inilah mahkamah AUKU yang saya tidak pernah mengiktirafnya, (dan) saya digantung selama 3 semester," katanya. - Mkini

Mamat ni selepas di interview, koyak surat penggantungan depan kamera, depan orang ramai. Dalam NTV9.
Macam dalam filem ombak rindu .. ishkk .. ombak rindu ada koyak surat ke?
Koyak surat ini yang buat professor kangkung bertambah bengang !
Memang ada kelas .. !
Wakakak !!!
Kalau nak support Adam .. gi ke Twitter dia.
Pada yang ada anak pompuan tu .. doa lah dapat menantu cam Adam. Ada pendirian, ada maruah dan ada prinsip. Kalau nak kaya tu susah sikit la .. tapi yang penting, ada maruah .. 
Dia pernah di ugut oleh ORANG UTAN, tapi dia tak heran, tak gentar.

Dah lah kawan koyak kertas jamban, dia bantai ketawakan Zainal Kling .. 
Aku ingat aku sorang je yang ketawa sampai kentut .. mungkin dia pun sama . .Adehhh !!!



Share/Bookmark

8 comments:

opisboi January 9, 2012 at 8:50 PM  
This comment has been removed by the author.
Anonymous,  January 9, 2012 at 9:03 PM  

Kalau sebahagian student seperti ini, negara kita boleh menjadi maju sbb ada pelajar yang kreatif dan berani.

Anonymous,  January 9, 2012 at 10:26 PM  

org mcm ni lagi bagus mampos ..idup pun nyusahkan org jer

Anonymous,  January 9, 2012 at 10:28 PM  

dia nak jadikan si peliwat idola dai ker..isss..tak bermaruah langsung

Anonymous,  January 9, 2012 at 10:37 PM  

jealous ke?

opisboi January 9, 2012 at 10:54 PM  

atok kau kene liwat ke? asik kata org peliwat? ke jubo kau si sialpol yg liwat!

Anonymous,  January 9, 2012 at 11:54 PM  

kah..kah..kah... bodo punya olang amno.kan dh kena dgn dgn opis boi.taget satu subjek je byk subjek gh terlepas laa woii,otak sempit.BOBOT

gmu,  January 10, 2012 at 7:26 AM  

Sebenarnya otak puak2 UMNO dan penyokong tegarnya termasuklah yang saya berkawan telah terlekat dihatinya bahawa Anwar adalah peliwat walaupun telah dibuktikan tidak bersalah oleh mahkamah. Tak tahu nak cakap apa dah kat puak2 nih...
Biarkan lah...bahawa segala amalan baik tunggang tunggik sembahyang 5X sehari dapat kat Anwar..credit bonus.
Yang dia orang tu bawalah amalan kosong untuk mengadap tuhan.

Blog list