Rakan WARTAMAYA

Monday, January 9, 2012

Mahkamah bebaskan Anwar !

Kedua-dua evidence DNA dan oral-lisan tak boleh sabit kesalahan!
Takbir !

Aku dah tak boleh nak komen lebih lebih .. Ramai orang menjerit kat Starbuck ni ..
Aku dah tak tau mana satu kawan, mana satu pekida .. Harap maaf. Siaran tergendala sebab member kat sebelah ni dah tuangkan airnya kat baju aku .. !!!

Syok sangat .. orang yang pakai tali lehet, smart giler pun menjerit sama .. Budak budak Starbuck ni tak tau cerita .. tercengang-cengang ..Semuanya sedang menjerit sakan ... !

Macam tengok bola !!!
Alhamdulillah .. .Selepas Hassan Ali di tendang, kini Anwar pula bebas.
Lepas ni tak heran kalau UMNO masih terus gelar Anwar peliwat. Tapi nak wat camana, diorang bodoh, tak reti paham keputusan mahkamah.

Terima kaseh semnua .. Takbir !!!!

Pandangan di depan mahkamah ketika ini .. Syok gilos .. !
Diberitahu, rombongan melintas depan masjid dan pekuda kelihatan memerhati dari dalam .. suspen .. wakakak !!!!
Bacaan doa kesyukuran di buat di depan Mahkamah .. Amin .. !

Kaji cuaca menunjukkan AFRIKA SELATAN sekarang mendung dan hujan lebat

Anwar sukar untuk berjalan keluar dari perkarangan mahkamah kerana beliau dikerumuni penyokong-penyokong yang mahu bersalaman dengannya - Laporan Keadilandaily

Dibawah ni kumpulan pekuda dan perkosa .. sedang mencari bos masing masing.
Masih tidak jumpa. Mungkin terlupa jadual, atau mungkin masih terikat di katil.

Dah dua kali Berahim Ali menipu ahlinya. Datang ... datang .. tapi tak datang. Tak cukup lagi ke?
Muakakak !!!

Kita sambugn tugas hari ini .. kerja dulu. Terima kaseh pada semua Twitts yang bantu bagi info, support dan semuga kita berjumpa lagi. Bini wak dah call .. dia suruh beli ikan. Adios !!! Salam Semua !!!

Untuk baca berita sejak pagi tadi (KLIK)

Share/Bookmark

13 comments:

hemisfera,  January 9, 2012 at 8:43 AM  

Takpe...biarkan UMNO terus gelar Anwar sipeliwat.
Dulu Mat Sabu pun pernah...lama-lama dilupakan.
Dulu Karpal Singh pun pernah...lama-lama dilupakan.
Dalam politik, musuh dulu bukan musuh selamanya, kan?

Anonymous,  January 9, 2012 at 8:52 AM  

Dah banyak wang rakyat habis untuk konspirasi ini. Bagi mereka, sekurang2nya pergerakan DSAI selama ini telah mereka batasi....sekarang, mereka akan cipta konspirasi yg baru...tengoklah nanti.

adnan m

Anonymous,  January 9, 2012 at 9:02 AM  

takbir..allahuakhabar..
timo kasih wak...tapi tolong la ei...kao caghi kan jou brahing...
deng ghisau wak...maruah org melayu dah x do...sobab ei...brahing x muncul juo...kalau mamupuih ko dio...sonang nak di doakan...tolong sangat yo wak..

-kami semua anwar ibrahim-

Anonymous,  January 9, 2012 at 9:19 AM  

jgn lupa klim balik duit dr mentri agama umno guna duit zakat..

wartamaya January 9, 2012 at 9:28 AM  

Katak ! .. Katak !!!
Mana pegi katak ni .. ?
Aduhai .. ilang kali ke 2 dah ni .. wakakak !!!

Anonymous,  January 9, 2012 at 9:40 AM  

wak...jangan cubo menaikan kemrahan panglimo2 melayu wak...ape lak brahim ali menipu..dio x nak dtg sobab ei...bini dio x bagi la...nanti kang kalo dio marah mcm mano?...ahli pokasam mano buleh nengok presiden ei nangih...yang tadi tadi den nengok ado dokek 25 juta ahli pokasam...yang nampak mmg la sikit wak..yang ghamai sumo antar ruh perjuangan...mcm brahim ali la..hantar roh perjuang..yang dtg tuh sumo bangang..x balaj laei kek brahim ali..wakakaa

-kami semua anwar ibrahim-

paktehku January 9, 2012 at 9:47 AM  

... kaum family Saiful kempunan keatas janji kemewahan yang bakal di terima sekiranya DSAI di dapati bersalah dalam kes liwat 2 ni...

Kamal Sanusi January 9, 2012 at 9:54 AM  

Aduka Teruna kata esok di mahkamah rayuan, anwar akan didapati bersalah pulok...

Aku kata pun macam tu jugak sebab kes bekas MB Perak YAB Nizar pun kena situasi yg sama.

Aku sokong pendapat Aduka Teruna tu....

opisboi January 9, 2012 at 10:16 AM  

2x kene kencin ngan bapak katak pon masih caye lagi...mmg konform anak katak korang nie(ooppppss anak berudu)tapi elok gak 4 ekor katak tak datang kalau tidak potong stim sebab ujan lebat silap2 mau banjir jln duta.makin meroyanlah 4 ekor kkatak dlm tv mlm nie.

Anonymous,  January 9, 2012 at 11:27 AM  

saipool masih dara

Anonymous,  January 9, 2012 at 8:05 PM  

baguih ler kalo dah bebas..nih gambo2 lain yg sempat akue snap pg tadi...KLIK

Anonymous,  January 10, 2012 at 12:39 AM  

cukuplah bn/umnoooooooo.....
jangan nak rayu2 lagi.
kes anwar, banyak duit rakyat dah habis.
takkan nak habiskan banyak lagi.
sudah2lah, kerana kes liwat tu
kanak2 tadika (termasuk kanak2 permata)
pun dah menyampah dengan bn/umnoooooooo.....

Anonymous,  January 10, 2012 at 1:06 AM  

kan bagus.
kalau tak ada provokasi.
perhimpunan berjalan aman.
sikit2 kelam kabut tu biasalah.
ni tak, belum apa2 bn/umno dah gelabah.
ugut sana ugut sini.
sabotaj sana sabotaj sini.
kali ni aku salut polis.
ada nyonya tu suruh najib mati cepat depan polis.
tapi polis buat tak tau aja.
begitulah polis ooii.....
semua rakyat ada hak buat & cakap.
ni turunkan bendera najib
bukannya bendera malaysia,
adam kena gantung 3 semesta.
bendera amerika dan gambar obama
dipijak2 rakyat amerika sendiri
tak pun digantung itu dan ini.
turun bendera gambar najib tak boleh
pijak2 gambar lim guan eng boleh.
mana lawlah bn/umnoooooooo.... pakai.
jungle law ke?

Blog list