Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 8, 2012

Hello UMNO .. tolong bagi borang 1 pada Hassan


"Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Datuk Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam perlembagaan PAS," kata Abdul Hadi.

Hello UMNO .. tolong bagi borang 1 pada Hassan.

Terima kaseh kepada yang menyokong !
Alhamdulillah ..  !
--------------------
Kalau masa dalam PAS dia kutuk UMNO, sekarang camana agaknya?
Wakakak !!!
--------------------
TERKINI
Kenyataan balas dari Hassan Ali -
"Saya amat terkejut dengan tindakan drastik yang diambil oleh AJK (anggota jawankuas) PAS Pusat itu. "Saya turut bersedih kerana perjuangan Islam saya selama ini dibalas sedemikian rupa," katanya. - Mkini

Kenyataan balasa dari WM -
"Habis terkejut hang je yang kita nak amek kesah, terkejut kami yang dengar statement hang selama ini, tak yah amek tau? Banyak la terkejut hang .. "
-------------------- 
TERKINI : 8.01 pm
SHAH ALAM, 8 Jan — Pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat akan bermesyarat Rabu depan untuk membincangkan kedudukan exconya, Datuk Hasan Ali, yang dipecat secara mengejut oleh PAS hari ini. - Minsider

Borang untuk Hassan Ali
Selingan berita lawak Hassan dan Geng UGnya .. KLIK SINI




Share/Bookmark

14 comments:

Anonymous,  January 8, 2012 at 2:53 PM  

Hasan Ali boleh dh tambah 2-3 inci lagi songkok tu... kalau masuk umno dia ni lah 'calon boleh menang' najib! rugi wooo umno xambik.. kahkahkah!!!!

Anonymous,  January 8, 2012 at 2:57 PM  

Ka ka ka ..
Lepas masalah PAS .. sekarang UMNO kena tanggung

Anonymous,  January 8, 2012 at 4:52 PM  

Dia bukan pemimpin `kontroversi dalam PAs` tapi `pemimpin pelahap dalam PAS`. Bermula dgn lahapnya mahukan jawatan MB, beliau membuat pelbagai onar kerana hasratnya tidak dilayan.

adnan M

Anonymous,  January 8, 2012 at 5:19 PM  

Tindakan terbaik oleh Majlis Tertinggi PAS Pusat.

Anonymous,  January 8, 2012 at 6:33 PM  

sekarang ni semua ketua umno risau kemana h.a nak di campak.takut hilang peluang nak bertanding .

AyatollahPAS,  January 8, 2012 at 7:50 PM  

kah kah kah!
dulu aku kata, bukan kerja geng blog dan FB yang berkuasa pecat Hasan Ali, semua orang kata itu dan ini.
sekarang, cuba kamu tengok, jika majlis syura atau Ajk pusat parti nak Hasan dipecat, masa yang diambil tak sampai pun 20 minit.

Anonymous,  January 8, 2012 at 8:11 PM  

AyatollahPAS cover malu

Anonymous,  January 8, 2012 at 8:44 PM  

Tolong lah isikan. Minta dia sain sahaja. Polis boleh buat mcm tu. apa salahnya. Dia mesti sain punya

Anonymous,  January 8, 2012 at 8:59 PM  

Semoga hasrat dia nak jadi MB Selangor akan terlaksana selepas ini..!! Agak-agak Najib bagi tak..?

Anonymous,  January 8, 2012 at 9:09 PM  

ambillah borang tu dan isi... kemudian dok diam2 macam nakhaei...

Pak Malau,  January 8, 2012 at 9:31 PM  

Mungkin ada lagi yg akan dipecat ??!! Bukankah hasan ali ada org2nya?

Anonymous,  January 8, 2012 at 9:42 PM  

"Saya dipecat kerana mengkritik perjuangan @anwaribrahim yang jijik. Saya tak sanggup bersama Anwar Ibrahim, kata @drhasanali ." Bodoh punya Hassan Ali. Salahkan orang lain pulak. Ptuiiii ... !!

PenganutPAS January 8, 2012 at 10:03 PM  

bila Hasan ali sertai himpunan anti-murtad , dia cuma diasak supaya tidak dicalonkan pada PRU13

bila hasan ali tegur negara kebajikan tu lari dari matlamat asal parti , dia cuma dipanggil untuk nasihat oleh nik aziz

bila hasan ali cakap presiden PAS lebih layak jadi perdana menteri dari Anwar Ibrahim yang membawa ideologi pluraisma tu , dia dibuang dari parti .

PAS dah jadi orang mabuk. mana mungkin seorang exco dari parti sendiri dipecat setelah didesak oleh tim. president PKR Azmin Ali sedangkan PAS jauh lagi kuat sokongannya berbanding dengan PKR.

Yong January 9, 2012 at 4:30 AM  

Sikit2 lama2 jadi bukit. Bukit taik, bukit barang buruk sumer jadi gini. Emas je tidak, sebab tak sempat jadi bukit dah dibawak lari.

Blog list