Rakan WARTAMAYA

Saturday, January 7, 2012

Kempen singkir HASSAN ALI


Sesiapa yang setuju KEMPEN SINGKIR HASSAN ALI, sila klik 'LIKE' button di bawah tajuk posting.

"Jangan ada UMNO dalam PAS. Singkir sebelum PRU13."

Dah banyak lemak mamat ni. Geli mata aku baca berita dan liputan tentang komen dia di media arus perdana dan memburuk burukkan kepimpinan PR. 
RAKAN BLOGGER SEMUA, MINTA KERJASAMA.
Teman dah MUAK !!!
--------------------
PS: Pada rakan blogger dan FB's, nkorang buat lah banner atau apa pun asal Kempen ini berjalan lancar dan gua pasti akan dapat sokonngan. Jangan sebab nila setitik, rosak susu sebelanga. Wa ingatkan lu orang sumer.
--------------------
9.50 pm (7/Jan/2012): Jumlah LIKE ketika ini adalah 141. Insyaallah jumlah akan bertambah atas sokongan pelayar dan teman teman yang perihatin. Wartamaya akan terus memaparkan posting ini untuk terus meningkatkan jumla 'LIKE'. Terima kasehhhh .... 
--------------------
9.10 am (8/Jan/2012) - Jumlah LIKE seramai 191. Terima kaseh.
--------------------
Alhamdullilah ... !
PAS membuat keputusan memecat pemimpin kontroversinya Datuk Dr Hasan Mohd Ali sebagai anggota parti itu berkuatkuasa serta merta. Keputusan itu dicapai dalam mesyuarat jawatankuasa pusat parti itu lebih tiga jam di Kuala Lumpur hari ini. Dalam kenyataan hari ini, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pemecatan itu dibuat berdasarkan Fasal 82(9) perlembagaan PAS. "Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Datuk Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam perlembagaan PAS," kata Abdul Hadi. - MKINI
Terima kaseh kepada semua teman teman .. dan sekarang Hassan dah boleh buat apa yang dia suka.
Tak yah menyusahkan PAS dan PR lagi. Kalau rasa hebat sangat agama tu .. gi tolong haramkan JUDI yang UMNO luluskan.
Share/Bookmark

28 comments:

Anonymous,  January 7, 2012 at 7:26 AM  

Sekarang kita bersatu untuk jatuhkan HA.Tak salah jika ikut hujah HA,kita jatuhkan individu bukannya parti!

Anonymous,  January 7, 2012 at 7:54 AM  

Berapa lama lagi PAS nak bertahan dengan perangai si pembelot ni? Kalau dia nak sangat ke UMNO, biarkan. Jangan nanti dia menyusahkan kita waktu Pilihanraya nanti.

generasi bundle,  January 7, 2012 at 8:41 AM  

tak masuk proses tarbiah dari awal sibuk nak bersuara.pas pun sama terus diangkat jadi pemimpin la ni padan muka. yang sihasan ni pun satu. ada sindrom ayam berak kapur. sibuk menempikbtahi kat punggung. mcm dia la paling segala paling kat malaysiani.aku tak gi ceramah engkau pun boleh je aku hidup cik hasan oi.

jadikan kes si hssan ni pengajaran kpd pas. jgn mudah ambil pemimpin dikalangan org yang baru masuk tanpa melalui tarbiah islam.hassan ni sebb dia masuk tarbiah melayu lama sgt baru sedar oooh aku islam tu yg masuk pas lama tetiba tersedar pulak oh aku ni melayu islan bukan org islam. silap hassan ni sbb bila dipenghujung karier baru nak berlagak hero melayu kan dah hampir nak sama level dgn kulim.huhuh

Anonymous,  January 7, 2012 at 9:26 AM  

lenkali cari pemimpin yg ensem sikit dr malaon ni boleh tak....cam najib buat perangai setan pun kita tak berapa nak meradang...kehkehkeh!

Anonymous,  January 7, 2012 at 9:48 AM  

*Singkir Hassan Ali yg tak
menghormati semua pemimpin PAS
*Singkir Hassan Ali yg bongkak
*Singkir Hassan Ali yg ego
*Singkir Hassan Ali yg sombong
*Singkir Hassan Ali yg pentingkan
diri sendiri
*Singkirkan Hassan Ali yg
merosakkan perpaduan pakatan
rakyat
*Singkirkan Hassan Ali yg cakap
tak serupa bikin.
SINGKIR,SINGKIR,SINGKIR

Anonymous,  January 7, 2012 at 10:36 AM  

X payah berkempen buang masa kita saja tendang saja keluar tak kan kerna dia seekor orang lain pun nak ikut banyak lagi orang macam dia boleh diganti aku tabek selipar kad dia kerana dia takut nak istihar diri dia siapa PAS ka atau AMANO

rmj January 7, 2012 at 10:50 AM  

Sya kenal beliau agak lama n pernah duduk d rumah dia.,

Dari awal sya sound , bila dia d panggil wawancara dgn RTM satu ketika dulu., Pengerusi wawancara tanya"Apakah undang undang d Malaysia,yg ada nie tidak selamat?

Berbelit belit dia jwp ,yg.lebih kepada jwapan peribadi.berkisar, dia rakyat Msia d halang masuk ke Sabah .

Jwpan dangkal yg.mengwakili Parti Islam.

Sepatutnya beliau jwap.,selagi undang undang Islam tidak terlaksana,maka ia tidak ada jaminan selamat dari Allah.

Baru wakil parti Islam.,ini tidak.,.

Dari situ sya sudah faham.,HA bukan pejuang tulin.,perjuangan nya ada kepentingan peribadi terutama dgn masaalah tanah nya di sg.Lui.

wallahu'alam

Sharouk January 7, 2012 at 11:31 AM  

ini la, dia pada pendapat aku nak keluar PAS dan masuk UMNO tapi kerana Baiah, nanti menduda dan menjanda lak deme. So dia buat gitu supaya PAs buang dia dan ada peluang dia akan dicalonkan dalam UMNO.

Jadi tindakan yang paling baik ialah biarkan dia menyalak sampai semput dan bila PRU diumum dia masih dalam PAS so dia tak leh gi mana. Biarkan dia menyalak puas puas dan layan bagi dia syok je. Kalau tak pun usah layan. Lantak kat dia meroyan sesorang. Amacam.

abuamir,  January 7, 2012 at 12:04 PM  

Mungkin HA ini masih tebal dgn semangat BTN sebab itu melayu diutamakan. Dia ingat dirinya paling hebat tetapi jadi pencacai macam zulkulim apa hebatnya?

HA = zulkulim = ibrahimkatak

Sekarang ibrahimkatak senyap sebab ada pencacai baru menonjol...........

AyatollahPAS,  January 7, 2012 at 12:58 PM  

kah kah kah!
kau orang semua tiada akal ke atau tak cukup akal?.
buatlah kerja guna kepala otak!, telah termaktub dalam perlembagaan parti, seseorang ahli PAS hanya boleh disingkirkan melalui jawatankuasa disiplin parti, bukan dengan mengundi dalam blog atau FB.
kalau kau orang berjaya kumpul 15 juta undi sekali pun, si Hasan Ali yang durhaka itu tidak akan tersingkir dari PAS.
Ini bermakna, kuasa untuk menyingkirkan Hasan Ali daripada PAS adalah AJK disiplin parti.
Kuncinya, adakah pimpinan parti mahu buang si Hasan Ali yang didakwa telah dengan sengaja "berak atas bendera PAS dan kentut atas muka pimpinan PAS", .
Jawapannya jelas, adakah TGHH, anak Tuan Man, Harun Din, Harun Taib, Mustafa Ali, Nasaruddin al-Tantawi dan Nik Abduh menantu Fatah berpendapat bahawa Hasan Ali bersalah. Jelas sekali bahawa mereka berpendapat sebaliknya, dimana kentut yang dilepaskan Hasan Ali kepada PAS telah diputuskan sebagai "kentut yang berbau harum dan sedap didengar.
Asas inilah yang menyebabkan pimpinan PAS membisu dan kelu lidah untuk berkata-kata.
Kalau kau orang gila sangat nak buang Hasan Ali, lebih kau kempen jatuh pelindung Hasan Ali daripada pimpinan PAS.

Anonymous,  January 7, 2012 at 1:09 PM  

hassan ali dah jadi hassan pencuri!

Anonymous,  January 7, 2012 at 1:10 PM  

Apa yang brader Ayatolah meraban ni? Berdosa ke buat kempen ni? Selagi x berdosa, buat je lah. Tentang perlembagaan parti itu lain hal. Kita nak tunjuk kita x suka hassan ali. Apa ada masalah?

Ahlipas

LeeMalay January 7, 2012 at 1:22 PM  

Pakcik raso pun setuju..........
takdo apo pun dio buek utk PR selamo nie... asyik.. komplain pr jo... tak ponah satu statement pun menentang Umngok......kalau tak cayo cubo search kat internet....
"hassan ali bidas umno...
hassan ali kutuk umno....dan lain-lain.....

Anonymous,  January 7, 2012 at 1:36 PM  

hassan ali pejuang sejati. hidup pas! tumbanglah pkr dap dan bn!!!!!!

Anonymous,  January 7, 2012 at 2:23 PM  

Ayatolla tulis "telah termaktub dalam perlembagaan parti, seseorang ahli PAS hanya boleh disingkirkan melalui jawatankuasa disiplin parti", maka boleh la. Yang dia pening apesal?

rmj January 7, 2012 at 3:09 PM  

Gua sdy tengok ayt "AyatollahPAS said..."quote"kalau kau orang berjaya kumpul 15 juta undi sekali pun, si Hasan Ali yang durhaka itu tidak akan tersingkir dari PAS.unquote.

Dangkal nya pemikiran dia.,coz dia lupa.,Ujudnya PAS dari ahli.,atu penyokong PAS.

Klu dah 15 juta menyokong.i.e undi PAS,jgn kan Hasaan Ali., Najib pun bolh tumbang.

ha!ha!....

Anonymous,  January 7, 2012 at 7:41 PM  

pkr boleh singkir golongan "perangkap najisnya...", pas mesti bertindak segera...bukan ikut pkr...tetapi prinsip perjuangan pas dari dirosakkan oleh "perangkap UMNO" HA liabiti buat pas!!!

Anonymous,  January 7, 2012 at 7:45 PM  

Jangan pecat Hassan Ali. Biar dia tergantung dengan sumpah taklik dia. He. He. He.

Anonymous,  January 7, 2012 at 8:56 PM  

tak guna simpan hasa ali ni. kacau mamat ni.

gmu,  January 7, 2012 at 10:07 PM  

Hasannng..oh Hasannng
Yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran
padah bermain kata-kata seorang motivetor bukan sebagai ahli politik tulen.

Anonymous,  January 7, 2012 at 11:41 PM  

Inilah pemimpin yang masuk PAS dan baru saja keluar dari kelambu UMNO.Rentak UMNOnya masih lagi sebati.HA keluarlah dari PAS kalau kamu masih ada maruah.Kami dari akarumbi dah meluat sangat ni.Tak perlu nak berselindung lagi.Pi...lah joint UMNO.

Yong January 8, 2012 at 7:49 AM  

Yong dah baca komen komer. Walaupun Yong dah tulis macam2 pasei mangkok ni, tapi bagi Yong bior je dia kat dalam PEH (PAS). Cuma gantung je.Jadi dia sana tidak, sini pun tidak. Lepeh tu lucutkan jawatan exco tu. Buat perabih bereh (beras) je. Duit elaun tu kot datang dari cukai pendapatan Yong tak halal.

Anonymous,  January 8, 2012 at 10:06 AM  

Mamat ni merajuk coz tak dapat jadi MB selangor... meroyan gila tak tentu pasal, kalau betul ada kredibiliti berpolitik secara ilmiah bukan hantam semberono, mamat ni ingat dia ni betul jer semua asyik2 kata melayu dan islam niat yang baik tapi cara tidak bijaksana... bangang bukan tapi bahlul!!

Anonymous,  January 8, 2012 at 11:17 AM  

Hassan Ali ni tak nak lompat sbb dia takut dgn baiah yg dibuat amsa jadi calon PRU12 dulu... kalau lompat jatuh talak 3, kalau dia jatuh talak 6 sbb dia ada 2 bini... mau haru dibuatnye...

Anonymous,  January 8, 2012 at 7:41 PM  

hasang ni memang dari dulu lagi aku tidak berkenan......sikap dia memang
ikut suka dia je bila nak bercakap...lagi banyak cakap lagi banyak tak betulnya ......tapi dia perasan hebat betul !

Anonymous,  January 8, 2012 at 10:17 PM  

MASALAHNYA AHLI PAS SEBENARNYA BUKANLAH BANYAK SANGAT BERBANDING DGN UMNO , TAPI PAS DAPAT SOKONGAN ORANG ATAS PAGAR YANG SENTIASA MELIHAT ISU SEMASA DAN MENUMPANG PERPECAHAN DALAM UMNO NAMPAK GAYANYA KALI GILIRAN PAS PULA NAK BERPECAH. JIKA TAHUN 1977 DATOK MAT NASIR TELAH MEMBUNUH ASRI APAKAH KALI HASAN MAMPU BERBUAT DEMIKIAN , SEJARAH BOLEH BERULANG . UMNO TIDAK BERPELOK TUBUH DALAM HAL INI

Anonymous,  January 9, 2012 at 11:58 AM  

KEMPEN SINGKIR USTAZ NASHA bila pula? Yok, teruskan..

Anonymous,  April 7, 2012 at 7:17 PM  

aku sokong...jom kita singkirkan PARASIT TUA KUTUK ni dr parti PR.. parasit ni adalah SYAITAN bertopengkan manusia... dihati penuh hasrat dengki, iri hati dan dendam...jom singkirkan PARASIT TUA KUTUK ni.......

Blog list