Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 8, 2012

Sesak di Kelab Sultan Suleiman, Kg Baru









Ceramah yang diadakan malam ini, penuh, sesak dan padat .. !
Membujur lalu melintah patah !! Demi perjuangan aku cilok gambar dari Twitter .. TQ
13 tahun perjuangan nya, di hina, di penjara, di belasah .. tapi masih hebat seperti biasa.
Salute sama Pak Anwar Ibrahim. Tak kan jumpa pemimpin sebegini di dalam UMNO mahupun BN. Sebutkan aku 1 nama yang mirip perjuangan beliau di dalam UMNO .. siapa?

Umno sehingga sekarang bingung, bagaimana mahu kumpul manusia seramai ini tanpa belanja, bas, makan, kain pelikat, kain batik dan pertunjukan superstar .. mampuih pecah kepala tak boleh buat  .. 

imej dari nsurrendran
imej dari Kerabubersuara
REFRESH blog wartamaya untuk dapatkan info terkini !

imej dari Nurislah
Dari Nurislah
imej dari jalanpulang
Imej Nurislah
Perhimpunan TAMAT !

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  January 8, 2012 at 10:07 PM  

TENTERA IMAN MAHADI AKAN MENGAMOK ESOK HANCUR LAH MALAYA

mangchikla January 8, 2012 at 10:47 PM  

'Not of a lesser being' ..

Anonymous,  January 9, 2012 at 2:02 AM  

Esok diperkarangan letak kereta mahkamah Jalan Duta,nak sangat tengok berapa ramai Brahim Katak nak bawa ahli-ahli Pekasam dia.Konon Pekasam nak ambil alih tugas polis, silakan.

Yong January 9, 2012 at 2:45 AM  

Kalau DSAI masuk kawan2 Yong dari UMNO tu hari2 akan memekak. Rasernya Yong nak cutile. Tak larat nak dengar komen bingai demer.

opisboi January 9, 2012 at 5:29 AM  

ada ramai lagi yg lebih macam anwar spt brahing ali the kataki yg solat selpa asar, zul kulum yg utang tak bayar, ejam the 6 kotak man & the latest asang ana\k pak ali wira selam sepanjang jaman.

Blog list