Rakan WARTAMAYA

Wednesday, January 25, 2012

BR1M: Sorry Najib, beruk kat bawah tak tau

Kesian ... kesian aku tengok Najib ni .. tak habis dengan cita-cita  1M dia, bantu sana-sini. Tapi malangnya beruk kat bawah tak tau ..

Ikhlas? Hu hu hu .... Lain plak yang dibuat oleh beruk-beruk kat bawah ni 
kredit pada SINI
Sesungguhnya BN ni dah kemaruk. Ye la .. Depa pun terpikir gak, gaya mana nak menang? Pantang ada apa apa kempen je .. Gi la tumpang semangkok .. Nak bagi tau orang kampung, kalu kalu yang bengong tu, kononnya 
1. BN la yang bagi bantuan, 
2. Nak bagi tau juga pada orang atas .. hah ni la dia yang patut jadi calun PRU13 nanti .. 

Seperti yang kita semua dah jangka, orang BN selalu sangka duit yang diberikan ni adalah duit depa. Tu pasai depa belasah semacam je .. sbb ingat duit bapak depa.

Kat bawah ni pun satu hal juga .. Najib dok cerita,"Kita perlu sokongan dari semua kaum" .. .. Mamat kat bawah ni bantai perkauman sempit umno .. Hancusss .. !
Kredit SINI
Bodoh umporno, jenis tak boleh diajar .. nak wat camana? Sebb busuk umporno dari kepala sampai ekor. Kalu diabetis tu, dah kena hukum potong. Tu Bukan aku kata .. tapi Kakek Madet hangpa yang cakap.
TERKINI

Share/Bookmark

1 comments:

gmu,  January 25, 2012 at 9:34 AM  

Satu untuk kamu,2 untuk aku silap2...
satu untuk kamu,10 untuk aku...
riuh 1Malaysia pemberian BRIM
orang suruh isytihar harta dok kalih kiri kanan.

Blog list