Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 24, 2012

ISTIHAR HARTA: Dolak-dalik pemimpin BN

Bermula dengan pengistiharan harta oleh Ahli Dewan Pulau Pinang, usul tersebut kini tersebar. TGNA telah bersetuju dengan sepenuh hati, malah katanya, patutnya dah lama dibuat. Dah selalu di usul, tapi ada saja yang bantah, sampai benda ni tak pernah jadi.
Sekarang pemimpin BN melompat lompat cam kera kena belacan ..

Kita sebagai rakyat marhaen ni bukan la bodoh sangat, tengok owg BN melompat-lompat cam ni, kita dah tahu ceritanya. Takut sangat depa untuk istihar harta. Kutip nak, istihar tak mau. Ni apa punya pemimpin ni? Wakakak !!! ... Kesian tul la .. Tapi Madey juga yang class .. 
Elehh ... si tua ni pun lebih kurang juga. Masa dia jadi PM dulu, hapah pun tarak.
Serupa gak cam pemimpin BN sekarang ni .. Berani kerana benar, takut kerana kuat rasuah.
 Lu orang tengok la .. benda ni bakal tak jadi kenyataan, selagi depa dok berdolak dalik cam tu. Sampai ke tua la. Elhh .. bukan kita tak kenal depa nih ... 

Share/Bookmark

1 comments:

TiubTube January 24, 2012 at 7:22 PM  

Salam wartamaya,

mohon untuk link kan blog

http://tiubtube.blogspot.com/

t.q

Blog list