Rakan WARTAMAYA

Monday, October 31, 2011

Perhimpunan yang celaru ... wakakak


[ lagi ]


Mat rempit mintak litar lumba
Mat songkok 3 line .. kutuk LGE Rasis ..
Dah macam himpun sejuta umat .. jap kata islam, jap kata melayu. Sedangkan dalam islam ada semua bangsa ..
kalau dah himpun celaru cam ni biasanya golongan umporno ..
3 kaler, perkara, mat rempit dan umporno satu kapal la yob ..
wakakak !!!
Bangang ! ... wakakak!!! .. memang bangang .. !

Aku nak tambah lagi:
Kenapa aku kata yang berdemo itu Umporno?
Sebab umporno adalah golongan terdesak
Dia akan angkut golongan yang mudah di bayar untuk turut berdemo.
Umporno juga akan angkut golongan yang mudah di bayar untuk mengundi
Kalau muka bangla, pakistan dan negro afrika serupa seperti muka org msia .. dah lama dia angkut untuk berdemo .. angkut untuk mengundi
Tu pasal waktu patriot berdemo di KL .. bangla di panggil untuk berdemo ..
Tapi rahsia terbongkar .. luluh hati .. wakakak !!!
Di hati kecil umporno berkata,"Kenapa la orang msia ni tak sebodoh Umporno yang mudah ditipu .. kalau bodoh kan senang"
Umporno dah tak boleh menipu kerana, tipu umporno mudah dikesan. Tipu yang berulang. Umporno tak bisa memikirkan tipu helah terkini kerana manusia dah boleh baca penipuan umporno.
Oleh itu .. awas kerana umporno akan baling batu sembunyi tangan.
Wakakak !! .. Bingai umporno cukup mudah dikesan ... wakakak !!!
Bingai ... !!!


Share/Bookmark

4 comments:

bunbinban,  October 31, 2011 at 10:34 PM  

hahaha....NGO Islam mintak litar lumba...hahaha...lawak lawak...mintak la ceramah agama ke, takzirah ke, jlnkan hukum2 islam ke baru betul dgn NGO Islam. aparaaaa...otak letak kat dlm songkok ke bro...hahaha..Lu bising2 pun kalau menang pun Gerakan gak perintah Penang...hahaha....Lu kalau bodoh, lu dok diam2 je kat rumah. Lu 3 line ka, perkasa ka, rempit ka...lu semua bkn ada telur. CSL hina Islam pun lu buat pekak bik mama je....hahaha...pirahhhhh mabuk

simpang 3 sg. buluh,  October 31, 2011 at 11:33 PM  

...just another idiot of PEKIDA!

Anonymous,  November 1, 2011 at 5:06 PM  

pekida & PEkINDIA al-nasik kandaq..kahhh ptuiiihhh

Blog list