Rakan WARTAMAYA

Friday, August 12, 2011

Tanpa UMNO, rakyat London berjaya kumpul RM20 ghibu


Isnin lepas, Asyraf, 20, pelajar tahun pertama pengajian perakaunan tajaan Mara di Kolej Kaplan, patah gigi dan cedera di rahang apabila diserang dandisamun sekumpulan lelaki yang terbabit dalam rusuhan ketika beliau dan rakannya menunggang basikal untuk pulang berbuka puasa.

Rusuhan bermula di London beberapa hari lalu selepas seorang lelaki ditembak mati oleh polis di Tottenham, utara London dan merebak ke banyak bandar termasuk Birmingham, Liverpool, Bristol dan Manchester.[ lagi ]


Wakaka .. !!!
Rakyat London tak perlu register jadi ahli UMNO untuk bantu .. wakakak !!!
Tak der UMNO pun negara boleh maju ....
Tak der UMNO pun rakyat boleh dibantu ...
Kenapa ada rusuhan? ... TU baca .. ! ...
Wakakak !!!

Share/Bookmark

7 comments:

Anonymous,  August 13, 2011 at 9:43 AM  

xder PR yg bangng, mwsia lg akan aman.. sejahtera..

Anonymous,  August 13, 2011 at 10:10 AM  

http://www.mobtv.my/current_affairs-113.html

patut lihat.. biar terang skit jiwa anda yg gelap...

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:37 PM  

parti ahli sangap...

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:57 PM  

budak ni dapat belajar kat london sbb biasiswa yg kerajaan PR bagi kot..!! hahaha.. jgn mimpi la..
kalu nak harap kerajaan bantuan PR, murtad dulu la baru dapat biasiswa..

nasib baik la ada kerajaan BN.. dapat la budak ni ubah hidup keluarga dia suatu hari nanti.. mcm aku!!

opssss.. sorry gereja, perbanyakkanlah usaha memurtadkan org yg bodoh mcm PR!! tak guna pun sesen.

Anonymous,  August 15, 2011 at 2:32 PM  

Anon 3:57 PM, oi bro duit biasiswa tu umporno punya ke ? Komen pakai otak le. Keh keh keh

Blog list