Rakan WARTAMAYA

Friday, August 12, 2011

Mana peginya wang zakat ...


[ lagi ]


Ini satu ...
Tapi ada ramai lagi ....
Wey ... mana gi wang zakat?


Share/Bookmark

7 comments:

Awan Fantasia August 12, 2011 at 5:25 PM  

adakah BN sudah lupa dgn rakyat sebab asyik nak layan cd blue?

Entri Terhangat!! :
Video Kenakan Kawan..LAWAK GILER!!
Preview - Libas

Anonymous,  August 12, 2011 at 6:24 PM  

Ade astro tu.. B.yond ke tak?

Anonymous,  August 13, 2011 at 12:29 AM  

kesiaan makcik ni...dapat bantuan jkm cuma 90 sebulan ..mana nak cukup...wang zakat...patut boleh bantu ..simpan jutaan ringgit...tapi orang yang paatut dapat terima zakat hidup melarat...

tu satu lagi..kita kalau betol tak mampu...berenti juga tengo astro tu..tolong habaq kat makcik tu..tak pekdahnyaa dok bayar astro..dahla pendapatan tak menentu...dok bayar kos yang tak perlu...berenti la langgan astro tu..

Anonymous,  August 13, 2011 at 9:45 AM  

wang zakat kedah dan kelantan ke?? mana pegi erk?? rakyat makin miskin di kedah n kelantan.. di selangor, wang zakat disalur utk org2 india n cina.. hahaha.. cacamerba betul la.. bengong!!

Anonymous,  August 13, 2011 at 12:42 PM  

Tuan
Mereka perlu dibantu dengan wang zakat kerana fakir, miskin dan lai2 asnaf. TAPI tolong lah jangan guna wang zakat yg didapati untuk bayar Bill Astro......kerana bill astro barang mewah. Beli beras, ikan, bill letrik tak apa....kan bro...


astronaikrega

Anonymous,  August 13, 2011 at 3:39 PM  

pas sokong murtad.. hampehh dan bangsat.. sume setan.. pangkat punya pasal,, iman dok kat kepala butuh!!

Blog list