Rakan WARTAMAYA

Monday, August 8, 2011

BN dah desperate giler ... wakaka !!


[ lagi ]


BN bakal kecundang ... tak boleh nak elak ..
Baca artikel ni ...
Desperate giler dah depa tur ...
waklakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

misnona August 8, 2011 at 4:10 PM  

kerajaan yang menipu dan telah menipu akan terus menipu dan menipu,jika penipuan diketahui umum, mereka tetap mendabik dada, p.raya telus, "kami tak pernah menipu, BN bukan lahir dari penipuan" - kini pemimpin BN menggelupur malu, pendedahan demi pendedahan makin nyata, betullah Bersih 2.0 tu. bukan rekaan semata-mata. bila rasas dah malu blogger umno pula mula mencacai habis...

Anonymous,  August 9, 2011 at 6:49 AM  

bodoh la lu ni.. dah terang2 pas tu bacul.. tak mampu jaga islam..,

Anonymous,  August 10, 2011 at 3:37 PM  

bro..jaga islam mcm mana maksud lu bro...

Anonymous,  August 10, 2011 at 10:14 PM  

adakah umno boleh menjaga islam?
lau boleh npa bini PM najib x tutup auratnya?npak sgt najib tu dah dayus,anak bini beliau pon xleh nk sruh tutup aurat,nih nak jaga rakyat !

Blog list