Rakan WARTAMAYA

Monday, March 28, 2011

Makcik Maimun lebih JANTAN dari Ezam


Makcik maimun tak miliki banglo
Makcik Maimun tak usung kotak
Makcik Maimun tak fitnah sana sini
Makcik Maimun tak hebat di pentas ceramah
Makcik Maimun tak cerita pasal liwat
Tapi makcik Maimum lebih jantan dari Ezam ...
Makcik Maimun tampal posternya sendiri
Makcik Maimun cuma ada basikal tua
Wakakakak !!!!
Dah la pengecut .. bangang pulak tu .. wakakak !!!
-----------------------------------
KUALA LUMPUR, 28 Mac — Bekas ketua Angkatan Muda Keadilan Senator Ezam Mohd Nor berkata keputusannya tidak mahu bertanding pilihan raya umum ke-13, yang disebut-sebut diadakan tahun ini, adalah muktamad kerana sudah “serik” untuk aktif berpolitik.[ lagi ]

Share/Bookmark

2 comments:

azmie,  March 28, 2011 at 3:47 PM  

lancau ni tau takdak sapa yg nk calonkan dia, kalu ada bodo yg calonkan pun cerah peluang nak menonggeng. jd sebelum malu, tarik dulu siap2, cover line

Anonymous,  March 29, 2011 at 4:27 PM  

dulu masa dia bertanding atas tiket KEADILAN memang aku pilih dia tapi masa tu kalah dgn MIC...sekarang ni kalau dia nak bertanding kat Kota Raja lagi...rasanya KALAH TERUK jugak.Elok lah tu...duduk je diam2 sebagai Senator.

Blog list