Rakan WARTAMAYA

Monday, March 28, 2011

Bila kangkong nak jadi Pensyarah

Kangkong ni cuma sedap buat tumis jerkk .. .
Kalau jadi Pensyarah dah jadi bangang ... wakakak
Cuba gi tanya Soi lek tu ...
Wakakak ... .berapa ramai ada bangang cam ni ..
Hancus ... wakakak k!!!
Bangang !!!
----------------------------------------
Masa untuk Anwar berundur

SHAH ALAM - Sudah sampai masa bagi Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berundur daripada kancah politik negara.

Itulah pendapat pensyarah Program Sains Politik, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Dr Nidzammudin Sulaiman berikutan pendedahan video seks yang didakwa membabitkan pemimpin nombor satu Pakatan Rakyat (PR) itu.

Dr Nidzammudin berkata, meskipun Anwar belum dipastikan terlibat dalam skandal itu, sedikit sebanyak ia akan turut memberi kesan bagi imej dan reputasinya berdasarkan rekod sedia ada termasuk perbicaraan kes liwat yang sedang berlangsung di mahkamah.[ lagi ]

Share/Bookmark

5 comments:

cicit ngah layor March 28, 2011 at 11:32 AM  

Org Kg Pisang ngutit kangkong tepi lombong untuk buat sayor,makan dgn sambai belacan.Pemimpin2 pulak pergi ngutit kangkong utk jadikan pensyarah.Itu ler jadinyer....meghaban tebin tak tentu ujung pangkai.Munoh dibuatnyer.

kong kang,  March 28, 2011 at 12:06 PM  

kangkung nie tak laku dlm ukm toh.........
mola laa juai temberang kat luaq...
mcm mana budak-budak u nak ceghedik ?? kalau cikgu univ ada kangkung mcm nie......lebih teruk dari budak-budak toh......
konon cikgu sains politik??.......

kalu mcm tu punya akai....layak jadi cukgu sains politaik saja.........

kah kah kah.......

Anonymous,  March 28, 2011 at 2:43 PM  

cikgu ni ada cita2 nak naik pangkat...

komen la bukan bukan supaya orang puji dia.. mangkok......betul

Anonymous,  March 28, 2011 at 3:19 PM  

Betoi apa depa kata kat pensyarah baghal tu.

Anonymous,  March 28, 2011 at 4:12 PM  

Lain kali xleh taruk gambar tu
Gmbr kangkung tu nampak sedap
X layak utk diorg
Kne taruk gmbr kangkung busuk
Sb tu je tahap para kangkong basi ni

Blog list