Rakan WARTAMAYA

Monday, March 28, 2011

Porno itu Perjuangan .. wakakak !!!


Dedah video seks tindakan jijik, kata majlis rundingan bukan-Islam
KUALA LUMPUR, 28 Mac – Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao menggesa kerajaan mengambil tindakan tegas ke atas mereka yang bertanggungjawab terhadap pendedahan rakaman video seks minggu lalu, yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar telah pun menafikan dakwaan itu.[ lagi ]

------------------------------------------------
Semua ada agama ..
Yang tak der agama kata .. Porno itu perjuangan ...
Tayangan Porno itu tayangan perjuangan ...
Perjuangan yang belum selesai .. wakakak !!!
Bangang ! ... Samdol ... !
Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

anis,  March 28, 2011 at 7:21 PM  

thanks to datok2 T,ANDA telah memberikan suntikan reformasi yang baru kepada DSAI,dulu masa kes liwat orang memang sakit hati,tapi ramai dah malas nak ambik port,tapi kali ini skandal video lucah ini benar2 mengemparkan terutama yang bercakap ialah rahim tambi cik,memang kelakar habis,macam Nala nak cerita kes buruk DSAI pada org pas,hahaha...lain kali cuba2lah usha Yusof Qardhawi,Ahmad dinejad ke,kalau obama tak laku jugak.

macam nak sabotaj najib je..

Blog list