Rakan WARTAMAYA

Tuesday, May 22, 2012

Upah RM1000 pun aku tak nak pakai ...


Woo .. ngeri ... !!!

Share/Bookmark

14 comments:

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:03 PM  

Ingatkn topi chef yg terbaru...
Yg hitam mesti diBERSIHkan supaya menjadi putih sesuci salji...

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:10 PM  

Hahah ... macam tarbus

Anonymous,  May 22, 2012 at 10:46 PM  

macam hikayat 1001 malam daaaa...

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:09 PM  

Macam penari Turki .. pakai songkok tinggi

Anonymous,  May 22, 2012 at 11:16 PM  

wow..tegar tegar...bakui ka songkok tuh?wakaka

walkstar May 22, 2012 at 11:51 PM  

hahaha,lawak giler..boleh sumbat geng geng katak ke dalam.

acan,  May 23, 2012 at 1:08 AM  

kah kah kah

mcm mamak pasemburrrrrr daaa,,,,

Anonymous,  May 23, 2012 at 5:27 AM  

pakcik KFC ke tu??? tapi nampak sikit macam mahfuz omar je... hahahah...

Anonymous,  May 23, 2012 at 5:53 PM  

orang batu pahat...

Anonymous,  May 24, 2012 at 2:00 PM  

oi.. salah dari segi agama ke..? tak pasai2 brader tu bleh pahala free.. dasar Parti pungkuq.. xbleh tgk org elok skit..

Al Ikhlas May 25, 2012 at 6:50 AM  

umnuuuu totok.. nak tunjuk jati diri tu patut-patut la wak.

Wellness, The Next Big Thing May 26, 2012 at 8:06 PM  

perbezaan songkok tinggi UMNO dengan kopiah putih PAS ..... harapkan tinggi jer songkok tu tapi isi kosong .... kopiah x de isi kosong tapi terus minda berilmu ...

tukang kata,  May 26, 2012 at 10:25 PM  

ha ha ha bakul atas kapla tu buat taruk duit la bro apalah ahli umngok tanpa pemberian wang makan tanggung berak tong mana ada kerja yang ikhlas lilahhitaala

Abu Syaukah Filmanzil May 26, 2012 at 11:19 PM  

kalau buat sesuatu dgn ikhlas dan untuk kebaikan ada pahala...kalau nak nunjuk2, sembahyangpun x ada pahala kannnnnnnn?

Blog list