Rakan WARTAMAYA

Wednesday, May 16, 2012

UMNO jangan ingat boleh lepas tangan ...

Bila kenyataan di atas dibuat, bermakna golongan tua ganyut yang menggoyangkan bontot berkarat di depan rumah itu adalah usaha golongan tertentu menggunakan nama bekas tentera, sedangkan tindakan itu sendiri tidak di restui oleh persatuan. Maknanya ... ada segelintir beruk mat yeh .. yang berfahaman UMPORNO KARAT, secara sedap kepala bapak diorang menggunakan nama orang lain.

UMNO kena tahu .. 
Biar pun apa saja tindakan dari mana mana pihak, yang jelas memihak kepada UMNO .. adalah secara otomatik dilihat cuba untuk menaikkan nama UMNO dan BN. 
Anggapan orang ramai adalah semua itu adalah suara UMPORNO yang bertopengkan organisasi lain.

Lalu, kalau tindakan tidak berakhlak di lakukan di mana mana jua, ia akan merosakkan nama parti usang itu sendiri,  Kalau tindakan itu bodoh .. maka UMNO di lihat seperti orang bodoh.

Kalau UMNO sendiri tidak bendung aktiviti ini, Lu Tanggung la sendiri .. Jangan nak bangga dengan benda tak baik kerana manusia leh tgk dan nilai.
Gua tak der hal .. lu buat, lu tanggung. Gua relax jer .. .
PAdan muka lu ... .Wakakaka !!! ... 

Share/Bookmark

8 comments:

Anonymous,  May 16, 2012 at 10:38 AM  

Tun Mahathir cakap yang bijak pandai masuk PAS,PKR dan DAP, dan yang kurang cerdik masih duduk dalam UMNO. Tak pernah orang buat senaman Goyang Punggong depan rumah orang dan pelaku-pelakunya adalah otai-otai tua. Otak kalau dah diajar budaya kuning oleh UMNO dan Utusan inilah hasilnya.

Anonymous,  May 16, 2012 at 11:16 AM  

Manusia-manusia macam ko org nie patut diajar macam tu... ko orng buat salahkan UMNO ... NGO buat saahkan UMNO... tak payah nak tunjuk alim macam nickey ajis... sesat semuanya....

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:03 PM  

Haha .. ada beruk umno marah

Anonymous,  May 16, 2012 at 12:18 PM  

janganlag marah... nnti kena jual..
marahlah pada umno yg didik melayu dari dulu kini dan selamanya...

Anonymous,  May 17, 2012 at 8:36 AM  

Untuk Anom 16 May,2012 11.16 AM
Usahlah menuduh TG Nik Aziz dan penyokongnya sesat semuanya kalau tak tahu perkara dibincangkan dalam perkara tajuk.Dan adakah pengomen ini telah mendapat sijil SIRIM ISO untuk berada dipintu syurga yang belum tentu dapat masuk kedalamnya.
Pada saya batang tubuh pertubuhan atau NGO kita boleh tuduh tetapi pada individu jangan sekali, sebab kita tidak ada masa dan kesempatan yang diberikan oleh Allah SWT untuk meminta maaf sehinngalah kita menutup mata selamanya.

Anonymous,  May 18, 2012 at 2:28 PM  

Mufti Perak 'londeh habis' pasal PAS...

http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/mufti-perak-londeh-habis-pasal-pas.html

Anonymous,  May 18, 2012 at 2:29 PM  

Mufti Perak 'londeh habis' pasal PAS...

http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/mufti-perak-londeh-habis-pasal-pas.html

Anonymous,  May 19, 2012 at 2:35 PM  

Kalau nak buat apa free show pun janganlah guna nama persatuan. Yang nyata anada bertindak sendiri atau dipengaruhi orang lain, bukan arahan persatuan. Pun sebagai Muslim, wajarkah perbuatan tu? Baik buat sujud taubat.

Blog list