Rakan WARTAMAYA

Tuesday, May 15, 2012

Mereka ini mengaku Islam konon


Kalau nak protes pun biar lah berakhlak ....
Ni la dia mereka yang mengaku Islam
Memalukan sungguh .. Kalau ada mereka yang bersaudara dengan beruk beruk ni .. tolong la nasihat. Jangan bagi malu umat Islam yang lainnya.

Tolongggg laaaaa ....
Share/Bookmark

14 comments:

Anonymous,  May 15, 2012 at 2:50 PM  

yang ini semua berok2 saudara darwin & karl marx yg mengatakan berok umngok berasal dari manusia..

arina May 15, 2012 at 3:20 PM  

its like a kettle telling the pot black.. PR is as BLACK as UMNO and UMNO is as BLACK as PR. dua2 tak leh pakai. org ni ngata org tu, org tu ngata org ni. SAMA JER dua2 pun.. tak leh pakai.. sama bodoh, sama kafir, sama baghal... just few perkataan yg dua2 pihak suka sangat tuduh masing2. oh ye.. lagi satu fav word.. dua2 pun sama HARAMJADAH

arina May 15, 2012 at 3:20 PM  

its like a kettle telling the pot black.. PR is as BLACK as UMNO and UMNO is as BLACK as PR. dua2 tak leh pakai. org ni ngata org tu, org tu ngata org ni. SAMA JER dua2 pun.. tak leh pakai.. sama bodoh, sama kafir, sama baghal... just few perkataan yg dua2 pihak suka sangat tuduh masing2. oh ye.. lagi satu fav word.. dua2 pun sama HARAMJADAH

lizay_73 May 15, 2012 at 3:34 PM  

kalau ye pun tak berapa pandai, tak perlu lah nak bagitau satu dunia kita tak "bijak".... malukan bangsa je

gelorahatimuda May 15, 2012 at 3:58 PM  

balik rumah kompom nyesal dan kena marah dengan bini. buat malu bini jerrr! aper nonggeng, nonggeng nii!

mangchikla May 15, 2012 at 5:45 PM  

'Semalam saya telah berusaha menghubungi beberapa rakan lama untuk mendapatkan maklumat mengenai ALI TINJU. Daripada maklumat yang diperolehi seperti berikut:

1. Nama : 1085628 Pbt Mohd Ali bin Baharom @ Mahat
2. Tarikh Masuk Tentera: 20 Okt 1990
3. Tarikh Tamat Perkhidmatan : 29 Sep 1998 (7 tahun 340 hari)
4. Unit: RAMD
5. Persatuan: Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM)"

Sekian dimaklumkan

Anonymous,  May 15, 2012 at 8:57 PM  

kalau tanya majlis fatwa.
tindakan mereka itu, harus.
sebab rumah amiga.
tapi kalau buat kat rumah sharizat.
tindakan mereka itu, haramjadah.
oh! malaysia tanahairku.

Anonymous,  May 16, 2012 at 6:01 AM  

biar je, lagi cepat umno mampos

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:21 AM  

Tima kaceh Mangchik .. wakakak !!!

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:22 AM  

To Arina ... Bad is better dan Worse.

Anonymous,  May 16, 2012 at 7:47 AM  

@arina

UMNo is UMNO...n PR is PR...both are different..

UMNO is alwyz play dirty...n PR is alwyz b d victim...

can't u see?

-nona-

Anonymous,  May 18, 2012 at 2:30 PM  

Mufti Perak 'londeh habis' pasal PAS...

http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/mufti-perak-londeh-habis-pasal-pas.html

ram singh,  May 18, 2012 at 2:35 PM  

dok buat perangai burok pungkoq tu buat apa ...apa hal dah nak mampus ... tak puas hati kat Ambiga ... tapi dia dah berjaya 300 ribu orang turun mencari kebenaran pasal pilihanraya....
tak puas hati pi tungging pungkoq kat Pejabat SPR.. tu baru betoi. si tua bodoh

Blog list