Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 10, 2012

Nasha perlu di sedarkan


"Jangan hanya kerana kita bercakap dengan orang Umno kita dikatakan nak jadi Umno. Kerana kita bercakap dengan akhbar Umno maka kita nak jadi Umno. Harap selepas ini politik kita menjadi matang," katanya. - Mkini
Pemimpin PR dok sibuk citer pasai boikot dan jangan percaya kepada Media Arus perdana, tapi Nasha dengan kenyataan nya di atas. Kami penyokong PR pegang dari awal sampai sekarang, Aku rasa Nasha ni binggung juga. Dia tak perasan bagaimana media arus perdana pilih berita untuk disiarkan.

Aku nak bagi tau kau sikit Nasha ..
Media Arus perdana tu cuma siarkan berita yang bagi manafaat kepada diorang je. Kalau berita kebaikan untuk parti lawan, mampuih tak siarkan. Kalau kenyataan kau tu bakal menjatuhkan kredibiliti PR dan bermanafaat kepada mereka, cepat kuar berita. Tak kan tu pun nko tak perasan?

Nak ku ajar .. tapi kau kata, kau lagi pandai. Tak kan benda mudah ni pun tak terpikir?
Hang cerita pasai matang? Hello .. Hang matangkan media arus perdana tu dulu.

Banyak la hang punya matang ...



Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  January 10, 2012 at 6:45 PM  

Nasha ni bukan mata tapi natang..huhuhuhu

Anonymous,  January 10, 2012 at 8:56 PM  

kebetulan aku komen tentang kempen pecat Hasang Ali ...tup-tup esoknya dia kena pecat...alhamdulillah.Now dia bolehle cakap apa-apa pun tapi aku tak pernah nak percaya .
Now, kebetulan dia orang komen pula tentang Nasha ....ni pun satu lagi yang aku dah lama bagitau abang aku yang tegar PAS; jangan simpan ....lebih baik aku
lagi yang tak payah pergi markas tarbiah PAS tapi dari usia 21 tahun aku dan bapak aku sokong PAS di kampung aku di Melaka ...mudah-mudahan lepas posting ini Nasha pun kena pergi ....InsyaAllah .

Anonymous,  January 10, 2012 at 9:19 PM  

si Roslan Syahir tu macam mana pulok?

Blog list