Rakan WARTAMAYA

Monday, January 16, 2012

Hassan Ali terus bersilat


Ini bukan adik beradik .. 

"Saya hormati Nik Aziz sebagai tok guru, beliau suruh tutup mulut, semua orang perlu tutup mulut, termasuk orang yang bercakap itu sendiri," katanya pada sidang media di kediamannya, hari ini - Sinar

Hassan Ali terus bersilat seperti ada musuh yang menyerangkan. Tapi Hassan kena ingat, dia perlu bawa 100 orang yang keluar parti di Gombak untuk bersilat bersama keliling Malaysia. 
Kalau akhbar yang kerap kena saman fitnah ni pun bleh bagi ruang pada Hassan, jadi siapa Hassan?
Lu pikir la sendiri .. 

Mungkin Hassan Ali perasan dia masih ada penyokong di dalam PAS .. Mari kita buktikan dengan undian di ATAS !

Share/Bookmark

7 comments:

opisboi January 16, 2012 at 11:11 PM  

tok guru suruh tutup mulut bukan apa nanti terlebih cakap nanti malu sendri macam org gila TALAK 3.asang2 nampak sangat gila kuasa. yg 100 ekor lagi tak dapat kuasa.

JAKA,  January 16, 2012 at 11:17 PM  

tutup mulut tu sebb hasan ni rasa mulut dia sgt hebat. kerana mulut badan dia binasa nanti.

byk ckp byk salah, byk salah byk dosa, byk dosa masuk neraka!

hasan jangan sampai kau terkena doa ulamak.

buruk padahnya.

yg pelik tu hasan bermasalah dgn pemimpin PAS, tetapi sibuk salahkan anwar, kenapa????

ITULAH TANDA HASSAN NI ALAT LEMBU UMNO !

jgn nak mengelak lagi memang kau alat umno.

sebb umno je yg nak anwar berhenti sebb takut sgt. org umno yg paling takut kepada anwar ialah MAMAKTHIR.

dah dia buat zalim byk pada anwar, islam da norg melayu, now dia takut sgt kt anwar.

lagi pun amakthir tu freemason, sudah tentu dia tk suka anwar naik, sebab APCO tk bagi.

gmu,  January 17, 2012 at 6:52 AM  

Orang nyanyuk dan latah mana boleh tutup mulut.
tu yang meraban sakan, bila Utusang jolok sikit Hasang pun cakap blurrrr...tak tahu hujung ke pangkal.

Yong January 17, 2012 at 12:12 PM  

Mulut Hassan Ali dah jadi mulut UMNO

Anonymous,  January 17, 2012 at 5:15 PM  

Loooo.... serupa Drunken Master.. biar betul ni..

Anonymous,  January 28, 2012 at 10:22 PM  

Harap Hassan tengok muka dicermin dan tanya diri sendiri siapa dia sebenarnya.Sebagai motivator dia tejtu pernah cakap'Man in the Mirror' Tentu dia akan malu sendiri melihat bagaimana dia bercakap dan apa dia cakapkan.Dalam kebanyakkan aksinya he looks like a clown 9

badot)

Blog list