Rakan WARTAMAYA

Monday, January 16, 2012

Hassan tak sedar dia lah parasit itu

Aduyai .. ni yang susah, bila ada manusia yang sibuk cakap orang lain tak betul, sedangkan diri itu yang tak betul. Cukup cukup la Hassan oiii ... Kita semua dah perasan lama pasai hang. Cuma nasib hang baik sebab PAS lambat tendang ... 
Tambahnya, beliau hanya akan menyertai semula PAS sekiranya parti itu dibersihkan dari golongan "parasit" tersebut. - Mkini
Sorry la ... tak yah masuk lah Hassan oiii  .. kalau hang masuk, PAS diserang parasit semula.
Parasit ni terus galak kritik PAS dari luar seperti biasa menggunakan media arus perdana .. SINI

Nasihat aku kat hang ni Hassan .. Hang duduk depan cermin slow slow, tengok molek wajah hang.
Lepas tu .. hang MOTIVASI sikit diri tu. Jangan dok kepoh pasai orang lain. Apa macam?
Bawah: Parasit di celah kuman


Share/Bookmark

6 comments:

NGINAP SRENGENGE @ SRENGENGE January 16, 2012 at 1:59 PM  

Biasanyalah,biasanyalah ( tiru cara repetasi HA).......sayur tu fresh di waktu pagi , bila tiba petang dia layu dan busuk..........tu biasanyalah..........dan biasanyalah antara kita pun macam sayur juga......tuan2/puan2 jagalah supaya tak busuk........kalau busuk jadi barangan buangan

mangchikla January 16, 2012 at 4:31 PM  

wakakakak tabik wak boleh jumpa gambar ni...

Anonymous,  January 16, 2012 at 4:32 PM  

parasit macam kuman jelajah seluruh saluran darah nak menjahanamkan orang, hasan ali tak sedar diri

Anonymous,  January 16, 2012 at 4:42 PM  

mereka perlukan ORANG MACAM SAYA....

Anonymous,  January 16, 2012 at 10:47 PM  

rupernya asang kawan dengan pandykutty

opisboi January 17, 2012 at 8:50 AM  

atok asang ali kungfu mabok!

asang ali mabuk kuasa!

Blog list