Rakan WARTAMAYA

Wednesday, January 18, 2012

Besarnya nilai RM500 pada rakyat

Besar nilai RM500 tur .. kalau tak boleh jalan, merangkak, kalau tak boleh merangkang, berguling. Begitu lah besarnya nilai tersebut. Maklumlah bukan tiap tahun dapat .. baru sekali. Bayangkan kalua dapat RM250juta. Dah pasti beli kondo dan merz terusss .... 
Aku masih lagi dengan gaya ortodok aku. Kalau nak bantu tak yah siarkan berita .. Macam tak ikhlas la plak. Kalau masuk TV, masuk media .. Huh. Tapi ada gak yang masih nafi bahawa bantuan tu bukan gula gula pilihanraya. Bleh caya ke?

Cer baca blog SINI .. 

Share/Bookmark

3 comments:

Bombo,  January 18, 2012 at 10:06 PM  

Aku hairan cara umnog nak tunjuk bahawa dialah yg terbaik tolong rakyat,amat memalukan kalau org asing melihat gelagat gelojoh menteri2 pasola seakan hanya mereka naik syok mengagih2kan BR1M berebut2 nak tunjuk bodo,apaaa dia ingat yg melihat dipelusuk tv tu gembira tengok telata bodo dan nampak tak iklas dgn bantuan rakyat mcm 50000,lepastu paksakan rakyat komen dgn skrip teratur,ingat kitani bodo mcm lembu kak izat,muak betul cara umnog memberi bantuan,54thn baru terima tupun siput,buacer besar 500 tak payah nak tunjuk2,muak2 kesian rakyat dibodo2kan..inikah cara kera2jaaaaaan nak tolong rakyat,lebih kuah dari isi....
pesan pada rakyat nanti duit tu ambilkan lepastu undi pru13 nanti kita undi Pakatan rakyat...

Anonymous,  January 19, 2012 at 6:39 AM  

Bangga sungguh mereka bila orang tua di dukung, di usung untuk ambil duit dari mereka. Semoga Allah swt balas tindakan mereka. Kalau ikhlas, di balas dengan pahala, kalau tidak, di bayar dengan dosa, Amin.

Anonymous,  January 19, 2012 at 10:56 AM  

contoh: melayu yang sanggup diperlembukan.

Blog list