Rakan WARTAMAYA

Saturday, December 17, 2011

Wartamaya berwajah baru


Salam hormat kepada semua !
Terima kaseh kerana terus memberi sokongan ...
Kali ini, wartamaya berubah wajah
Untuk persiapan PRU13

Wakakakak !!!

Komen yang diterima dari teman
1. kih kih kawe pun udah tukar bau gu, bukaR TUKar haok belaH TU KIH KIH By Ayid
2. saya suke sgt... By LeeMalay
3. Gambar sapa tu tuan..... merenung masa depan..... By Manjungmari
4. Terbaik!!! Salam Perjuangan. By Na'im Nikmat
5. syabas bro MK suka pada perubahan (hijrah) By mencari kebenaran
6. Wa ! Meriah ! By Anonymous
7. style! By Zulfadli
8. Sah dah kene jual, gambar baru.... (tahniah wak) By mangchikla
9. Waaaah! hebatnya! Berusaha! By Yong

Aku siarkan komen ni sbb bila aku letak widget untuk 'berbalas komen', komen lama plak terhilang.
Wakakak !!! ... Jangan mare ....
Wakakak !!!

UPDATE LAGI !
Setelah aku cuba Intense Debate untuk diletakkan di dalam ruangan komen, IP pemberi komen dapat dikesan. Jadi untuk tidak menghalang privacy, aku tidak menggunakan lagi Intense Debate. Tiada kebebeasan bersuara la pulak ..
Share/Bookmark

12 comments:

Yong December 17, 2011 at 7:11 PM  

Waaaah! hebatnya! Berusaha!

mangchikla December 17, 2011 at 7:12 PM  

Sah dah kene jual, gambar baru.... (tahniah wak)

Anonymous,  December 17, 2011 at 7:28 PM  

Wa ! Meriah !

mencari kebenaran December 17, 2011 at 7:33 PM  

syabas bro MK suka pada perubahan (hijrah)

Na'im Nikmat December 17, 2011 at 8:53 PM  

Terbaik!!! Salam Perjuangan.

Manjungmari December 17, 2011 at 9:33 PM  

Gambar sapa tu tuan..... merenung masa depan.....

wartamaya December 17, 2011 at 9:57 PM  

Yong: terima kaseh,

mangchikla: masih mencari pembeli.

ulfadli,mencari kebenaran,Na'im Nikmat, LeeMalay: Terima kaseh.

Manjung mari: Gambo teman .. wakakak !!!

Ayid December 17, 2011 at 10:06 PM  

kih kih kawe pun udah tukar bau gu, bukaR TUKar haok belaH TU KIH KIH

mAklonG Sufina December 18, 2011 at 8:14 AM  

uihhh.wajah baru ,semangat baru..Macam baru lepas menang pilihanraya jer.Kenapa tak tukar wajah selepas menang PRU13 nanti..hehehe.Kelassss ko wakk :)

Blog list