Rakan WARTAMAYA

Thursday, December 8, 2011

Kelentong UMNO kantoi lagi ..

Masjid: Adun pertikai laporan agensi berita 
[...] Difahamkan juga beberapa akhbar milik Umno hari ini cuba mengeksploitasi berita berkenaan dengan mencari pandangan daripada pelbagai pihak bagi menghodohkan kerajaan negeri. Abdul Fatah berkata, berita seumpama itu tentunya ditertawa orang kerana banyak masjid dibina kerajaan negeri dalam tempoh begitu lama.

 Contohnya Masjid Sultan Ismail Petra di Kubang Kerian disiapkan kerajaan sekarang selepas terbengkalai begitu lama di bawah kerajaan dahulu. Selain itu Masjid Jubli Perak ada di Pulai Chondong, Paloh dan Lojing. Masjid Kota Darulnaim, Masjid Baarah dan banyak lagi. Anggota Exco kerajaan negeri, Dr Muhammad Fadzli Hassan berkata, laporan dibuat media milik Umno secara jelas semata-mata bagi memburukkan Kelantan dengan berita berbentuk propaganda murahan.

 ”Konsep yang ditekankan di Kelantan memastikan rakyat juga mengambil bahagian dalam pembinaan masjid, bagi memastikan mereka juga ada saham di akhirat. ”Apa yang lebih penting mengimarahkan masjid dengan solat berjemaah dan majlis-majlis ilmu,” katanya.[ lagi ]

Wakakak .. !!!
Asyik kantoi je umno ni ..
Wakakak !!! .... Kesian ..
Desperado sangat ke bro ... wakakak !!
Terjun laut la .. wakakak !!!
Share/Bookmark

5 comments:

mangchikla December 8, 2011 at 10:25 PM  

Puak ni tahu ke 'imarah' tu kemende, sampai surau pun di panggil Al Musyrikin wakakakaakaka

opisboi December 9, 2011 at 6:53 AM  

kalau puak dalam pas masih lagi nak bersama umngok lagi aku tak tau nak cakap apa..memang jenih buta prut!

SEORANG PENOREH GETAH December 9, 2011 at 11:00 AM  

Mohon dari pehak tuan agar blog saya tersenarai dalam blog tuan

Anonymous,  December 10, 2011 at 1:51 PM  

utusex.......bukan kata nak baca, nak tengokpun dah rasa jijik!!!!

Anonymous,  December 19, 2011 at 9:11 AM  

buat banyak masjid pun nak sohor.bagi derma banyak po nak sohor, ingatlah sifat2 riak, ujud, membangga diri sangat tercela.janganlah ambil sifat keagogang Allah letak pada diri kita.

Blog list