Rakan WARTAMAYA

Thursday, December 8, 2011

UMNO Pulau Pinang serah 'otak' mereka kepada Guan Eng

[ lagi ]

Wakakak !!!
UMNO anggap ini satu kejayaan kepada mereka.
Tapi sebenarnya satu 'backfire' ...
Jangan pelik bro ...

Gua campur semua bangsa .. cina mahupun india
Terus terang aku katakan .. segelintir bangsa yang mengaku melayu seperti ini
Dengan perangai bingai seperti ini ..
Bakal merosakkan terus nama baik bangsa melayu.

Perangai kebudak-budakan dan kurang ajar ini akan meminggirkan bangsa melayu jauh ke tepi
Dipandang rendah oleh bangsa bangsa yang ada  ...

Akhir sekali ...
Mereka akan kata .. "Sorry bro .. gua bukan melayu .. gua eeeee"
Wakakakka !!!
Tu pasal gua selalu kata ... Bingai !
Supaya jangan jadi bingai .. !!!

Wakakak !!!


Share/Bookmark

10 comments:

Anonymous,  December 8, 2011 at 7:38 PM  

mamak mamak mcm depa ni lah yang dok pelingkup umno!!

Anonymous,  December 8, 2011 at 8:05 PM  

kenapa bangang ni dibiarkan oleh UMNO utk memalukan melayu? heran betul

Anonymous,  December 8, 2011 at 8:15 PM  

ini mamak bodoh + mangkok hayun...tak der sivik punya mamak...ini bkn melayu tp mamak bodoh

opisboi December 8, 2011 at 9:05 PM  

aku kesian kat melayu pualau pinang kene perBODOHkan & diperLEMBUkan olih mamak pedukang.

mangchikla December 8, 2011 at 10:28 PM  

tgh berjinak jinak nak jadi jawa, hmmm.. nul, siji, loro telu, papat lima , nem, pitu... mbah, mbah yut wakakakakaka

Anonymous,  December 8, 2011 at 11:02 PM  

Aku Melayu tapi aku nak bagi tahu mamak itu mamak pure bukan mamak campuran Melayu. kami kenal dia mamak tengaci Muslim.jangan lah guna nama melayu atau malayu campuran (jawi Pekan) sebab kami ada otak bukan macam mamak bangsat kepala otak bangang macam dia. aku harap bukan melayu faham keranah Tengkasi muslim bodaoh.

ajipundeek,  December 9, 2011 at 12:33 AM  

don worri, sket hari lg akan kluaq dalam media, bangsat ni bkn buat keja taik atas nama ameno, ni keja dia sorang. mcm kes bodo bikini itu hari

rantai December 9, 2011 at 1:38 PM  

mamak-mamak tu dulu dari keturunan keling harijan atau bahangis, kasta keling yang paling rendah sekali. Kasta itu le yang diberi tugas khas membersihkan tandas dan semua yang berkaitan dengan taik ... tu sebab sampai sekarang ni walaupun dah masuk Islam dan dah ngaku 'melayu' masih lagi suka main taik.....!!!

Anonymous,  December 9, 2011 at 1:51 PM  

malu sungguh malu ini cara nak cari publisiti politik murahan.....

nak ckp bodoh tgok pd gaya dah tua belaka...tp mmang bodoh pun...

Anonymous,  December 9, 2011 at 7:21 PM  

dah duduk dalam tong taik, memang taik le mainannye puak-puak ni, jangan-jangan taik pun depa makan

Blog list