Rakan WARTAMAYA

Friday, December 9, 2011

Nasib nko la umno ...

[ lagi ]

Lebih sudu dari kuah ...

Sejarah kejatuhan Melaka umpamanya berakibat daripada raja hilang pedoman dek penasihat-penasihat yang berkepentingan. Dalam sejarah Melaka, raja Mandaliar dan Si Kitol adalah contoh klasik bagaimana kecenderungan oportunis menyebabkan raja terpengaruh dan menyebabkan raja melakukan kezaliman. [sini]

Sejarah tak mengajar mereka rupanya ..
Nasib nko la umno ..

Apa apa pun .. kesian aku tengok adik melayu yang berhadapan dengan bangsa kitol tu ...
Takut mereka untuk terima dan sikitol terpaksa bawa pulang najis tersebut ..
Nasib nko la umno ...
Share/Bookmark

5 comments:

opisboi December 9, 2011 at 6:51 AM  

apa2 pun kita patut berterima kasih pada mamak2 pedukang nie atas berjayanya mereka memperBODOHkan & memperLEMBUkan melayu pualau pinang..aku pluang utuk guan eng jadi ketua mentri 10000% lagi. mamak2 pedukang nie depa rasa depa lebih melayu dari melayu..aku klau pi penang dah tak kebuluq aku nak makan nasi kandar mamak2 pedukang.

Anonymous,  December 9, 2011 at 6:57 AM  

Ye,yee..BN makan taik..ye, yee, Umno makan taik...sebenaqnya depa tersilap opis...patut kena hantaq p Pala Bataih..Opis AL BODOWI

mangchikla December 9, 2011 at 7:04 AM  

Heesh jgn buat pitnah ni bukan UMNO, ni KIMMA..sian umno kene tuduh

Anonymous,  December 9, 2011 at 8:22 AM  

MAMAK belaan umno harambejadah

loqlarq December 10, 2011 at 6:38 AM  

confirm LGE menang lagi lepas ni..... buat lah kerap2 sikit PUKIMMA belaan UMPORNO oooiiiii..... tak teruk sangat PR nak kempen PRU13 niii..

Blog list