Rakan WARTAMAYA

Monday, December 19, 2011

Bela lembu di Lot Banglow?

[ lagi DI SINI ]

Hmmm ...
Tanah ni untuk bela lembu?
Mewah lembu sekarang ni.. Kalau dulu guna 'lembu' untuk mengutuk.
Tapi sekarang dah tak boleh lagi ..
Lembu dah semakin bijak dari manusia ..
Ye la .. tengok la jasa lembu ..
Susu, tanduk, kaki, ekor semuanya ada guna ..
Tapi kali ni biar la Mami Ijat balas jasa lembu
Tak salah wat baik pada haiwan ..

Lepas ni kena tukar lirik lagi

"HAI ... ! KERETA MANUSIA DARI MELAKA,
DI TARIK PULA OLEH, MANUSIA PERKASA !!!

Wakakak !!!
Share/Bookmark

9 comments:

Anonymous,  December 19, 2011 at 8:00 AM  

UNtung la jadi lembu.

Anonymous,  December 19, 2011 at 1:26 PM  

Mewah ... mewah
Contoh melalui tauladan

Azmi OMHSB December 19, 2011 at 3:17 PM  

Ya Allah, selamatkan tanahair ku Malaysia..

******
Minta izin tuan tanah untuk iklan. Terima kasih :)

Jualan rumah banglo, Semi D, teres dan lain - lain dengan harga yang berpatutan.

Lokasi: Sekitar Jertih, Kg Padang, Jabi, Kg Bintang, Kg Raja, Setiu, Kuala Terengganu, Marang, Hulu Terengganu dan lain - lain tempat.

Kami sedia untuk membeli, menjual atau memajukan mana - mana lokasi tanah khususnya yang berpotensi untuk dibangunkan.

Ombak Murni Holding Sdn. Bhd (OMHSB)
En. Azmi bin Abdullah (Pegawai Pemasaran)
Tel: 019 920 5254

Anonymous,  December 19, 2011 at 3:21 PM  

kayo mami kayo mami macam nie! tak sia2 kerja keras mami selama ini megLEMBUkan melayu...kayo mami...kayo mami

Anonymous,  December 19, 2011 at 3:59 PM  

Azmi ni sempat pulak buat iklan kat sini...hehe

Anonymous,  December 19, 2011 at 7:01 PM  

tuan tanah wartamaya... boleh tolong keluarkan blog abu nawas dalam link lu tak? wa rasa itu blogger otak lembu la...

paling sial celaka blog pr wa yakin abu nawas la... tai lembu lagi baik daaa...

ikhlas dari abu-abu

wira peludah,  December 19, 2011 at 8:18 PM  

perumpamaan mlayo baru:
kaya mcm lombu
bodo mcm ameno

Anonymous,  December 20, 2011 at 7:43 AM  

PAS ..entahlah

serupasekala December 20, 2011 at 12:56 PM  

Awak semua nampak tak lembu tu ? kalau tak nampak anak luar nikah.

Nampak !Nampak !Nampak !

Blog list