Rakan WARTAMAYA

Thursday, October 13, 2011

Layanan paling klass pada pendatang



[ lagi ]


Bagus weyy kalau cam ni ...
Di layan baik punya ...
Ada kursus lagi ...
Penganjur kursus tak tau gi mana ...
Wakakak !!!!

Semangat nak jatuhkan PR .. wakakak !!!
Jual negara pun tak kesah ...
Apa pun boleh .... !

Wakakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  October 13, 2011 at 1:20 PM  

Berlaku kejadian ini di tempat saya. Bila di tanya mat indon ni kata ada kursus di Putrajaya, aku ingat orang gomen aje yg kursus di PJ. Punya lah nak klentong. Mereka datang dari Johor dan di ketua olih seorang Dato.

Petang tu mereka di angkut dgn bas PGK, class tu.

Hancuss Malaysia di buat olih umno.

Anonymous,  October 14, 2011 at 1:07 PM  

ada paper bagitau pati ni nak pi kursus keusahawanan. kah..kah..kah..usahawan melayu pun separuh mati, nak bagi kat pati plak. Mangkuk punya alasan..

Blog list