Rakan WARTAMAYA

Thursday, October 13, 2011

Bersungguh Jais dengan Bob ni .. wakaka !!!


“Sepatutnya pagi tadi (semalam), dia hadir ke pejabat Jais, tetapi dia gagal berbuat demikian.

“Dia (Bob Lokman) berdegil datang, Jais akan memohon waran tangkap,” katanya dipetik Berita Harian dan Harian Metro hari ini.[ lagi ]

Premis maksiat masih banyak nak benteras dol oiii ...
Atau Bob kena start berjoget cam dulu pulak la ... wakakak !!!
Susah nak wat baik dalam dunia ni .... heheheh !
Bangang !
Wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

delaila,  October 13, 2011 at 11:10 AM  

Bob pegang guitar balik dan jerit wa sokong umno,panggil utusan,confirm jais diam je.

apa pasal orang2 tabligh bagi bayan(ntah apa2 di sebut) kat surau2 tak pernah dengar kena tahan?

Anonymous,  October 13, 2011 at 1:17 PM  

pusat maksiat,pusat judi.spa jlnkan aktiviti maksiat jais tak sibuk pun tp klu org nak belajar jd baik sibuk plk dah...mcmn melayu tak rosak klu bhgian ugama dah jd cacarmamarba kena telunjuk politik kepartian.....

Anonymous,  October 13, 2011 at 7:16 PM  

Yelah, tabligh yang mengajar tanpa tauliah tak kena tangkap pun.

Anonymous,  October 14, 2011 at 9:53 AM  

Di Malaysia ni sape yg sebar Islam akan di tangkap, tapi sape yg sokong Kristian tidak akan do tangkap, Malaysia bkn sebuah negara Islam, Zaman Ulama dahulu tidar sijil untuk menyampaikan dakwah, skrg ni undang2 sape yg buat,hanya golongan Yahudi sahaja memerlukan sijil untuk meyampaikan Islam. JAIS ko ni dah la duit zakat ko songlap, org bg ceramah agama pn ko nak halang ko ni Islam ke kafir Laknatullah??

Anonymous,  October 15, 2011 at 10:36 AM  

mmg sah JAIS ni ajen yahudi lakntullah...

Anonymous,  October 16, 2011 at 12:47 PM  

bodoh la korang ni, nama dah pembangkang bodoh!!!sama la dengan admin blogger bodoh ni, kalau jais agent yahudi dah lama dia biarkan org kristian murtadkan org islam tu. jgn la jadi bangan, mcm anjing menyalak dibukit. bodoh, nak kata yahudi tu gagk2 la. jgn ingat korang tu dah cukup alim, sokong manusia yg kopiah atas kepala tu belum tentu dia tu comform masuk syurga, nak jadik blogger pun jadik la blogger yg berhemah, jgn jadik blogger yg bodoh!!!

Blog list