Rakan WARTAMAYA

Tuesday, October 11, 2011

Salute sama Bob Lokman !


“Tauliah itu bukanlah satu perkara yang penting. Perkara yang penting bagi saya adalah melakukan pekerjaan yang baik iaitu kerja-kerja Islam.

“Jadi, kenapa mesti ada sekatan ke atas saya dan kenapa pula saya mesti patuhi sekatan-sekatan itu sedangkan yang saya sampaikan kepada orang ramai itu adalah perkara yang betul,” katanya.[ lagi ]


Caya la bro ...
Gua caya kalu Bob sound ... pedih gak la telinga sapa yang mendengar ...
Cair taik telinga dibuat nya ...
Ngences .... wakakak !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  October 11, 2011 at 10:41 PM  

apa pulak lepas ni (ketua agama?) al sultan nak cakap! hehehe

muraisenja October 12, 2011 at 9:26 AM  

nak berdakwah nak ajak org buat baik dah menjadi satu kesalahan.... macam mana ni.... kalau begitula maka semua ibu bapa yang nak ajar anak buat baik pasti akan kena tangkap lah selepas ini sebab tak ada tauliah.... bapa nak jadi imam solat jemaah dlm rumah pun kena tangkap jugalah....sebab tak bertauliah.... Baca doa nak makan pun kena ada tauliah jugak ker....

Dekat mana nak dapatkan tauliah ni.... kalau ada tauliah baru tak kena tangkap.... kedai mana jual tauliah....berapa ringgit sekilo tauliah ni....

Anonymous,  October 12, 2011 at 9:39 PM  

ahli-ahli neraka memang tidak suka melihat manusia lain merintis lalu kesyurga (amar maaruf nahi munkar). MANUSIA YANG MENGHALANG ORANG LAIN BERDAKWAH TIDAK AKAN LEPAS MELINTASI SIRAT NANTI.

Anonymous,  October 14, 2011 at 9:57 AM  

Kalo NAJIB menjagak berbuat maksiat xde pula si Jabatan Anjing ni p tangkap najib, Najib panggil rakyat dan join konsert tu bkn maksiat ke bercampur gaul laki dan perempuan? kenapa JAIS tak ambik tindakan??
Menyesal aku hidup dan lahir kat Malaysia, nak tukar warga negara Kerajaan x lepas plak, sial jer..

Blog list