Rakan WARTAMAYA

Friday, September 16, 2011

Jom gi PESTA BIKINI !!!


[ lagi ]


Yahooo ... ! Ada pesta bikini !
Ni mesti pegi .. jangan lepas kan peluang ..
Kalau kena Tsunami biar semua mati .. wakakak !!!

Tima kaseh Manjung Mari ... wakakak !!!
Wakakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

Manjungmari September 16, 2011 at 4:37 PM  

Oii, aku dahlah bertongkat,, buatnya tsunami tak sempat nak lari dah.....

13KFC,  September 16, 2011 at 9:55 PM  

masyaallah...melalui pengalaman kwn2 yg penah pg party bulan penuh d pulau2 siam..beach party mmg out of control..beer serve dlm baldi kecil..dadah sintetik berleluasa...astaghfirullah al azimm..

MONTERO September 16, 2011 at 10:29 PM  

NI MESTI MAT SABU PEGI NI

mie,  September 16, 2011 at 11:28 PM  

ingatkan saya sorang je yg perasan iklan dalam the star ni..hmm..rosak malaysia mcm ni..pulau pangkor tu kat negeri mana ye? hehe

Anonymous,  September 17, 2011 at 12:09 PM  

inilah kebebasan.. bersuara.. berhimpun dan berpesta.. hak asasi yg korang nak.. kebebasan utk engkau bole utk orang lain tak bole.. bangang..

Anonymous,  September 17, 2011 at 6:58 PM  

Anon 12:09,
Komen paling bodoh dari anda.

- duriantunggal -

Anonymous,  September 17, 2011 at 10:46 PM  

hahaha.. tak dajk teluq la bloger ni..

putera September 21, 2011 at 10:58 AM  

kalau negera ini di perintah ISLAM dalam segala aspek, penganjuran begini TIDAK AKAN ADA insyaalah..

Blog list