Rakan WARTAMAYA

Monday, September 19, 2011

Jom Belajar bahasa Bangla .. !


Belajar cakap Bangla
Thank you .............Tōmākē dhan'yabāda
Good morning ............Suprabhāta
Goor Afternoon .......... Bhāla bikālē

Wakakak !!! ...

Pakatan bukan rakyatkah? soal Nik Aziz
"Hairan saya, (angggota) Pakatan Rakyat bukan rakyatkah?" soalnya yang juga menteri besar Kelantan.

Najib semalam dilapor menegaskan, keputusan memansuhkan ISA dibuat kerajaan BN mendengar isi hati rakyat yang inginkan perubahan sedemikian.[ lagi ]

Wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

Amin,  September 19, 2011 at 9:35 AM  

Alah buat apa lah belajar bahasa bangla...

Belajar cari duit kat Internet lagi bagus.

http://formulaluarbiasa/recommends/rezekiharian

Anonymous,  September 19, 2011 at 12:27 PM  

Kenalah belajar bahasa Bangla sebab lepas ni kena pi mengundi kat sana pula.

'I help u, u help me'.

Sekarang orang Bangla tolong pertahan PM Malaysia. Esok esok kita pi tolong PM Bangla kekal berkuasa di sana.

Anonymous,  September 20, 2011 at 6:47 AM  

kena saman la suara keadilan ni tak lama lg.. hahaha..

lagi satu cerita bodoh!!
tah dari mana tah amik cita.. sumbat dalam artikel.. itulah suara kedilan... hahaa..

PM bangladesh, sheikh hasina tu dah bg keterangan la.. itu sume palsu.. hahaha..

org dgr cite biar sahih.. jgn cite2 kedai kopi mcm akhbar2 ngan bloger2 bodoh korang.

Anonymous,  September 20, 2011 at 6:52 AM  

org dh terdesak!! tu yg kaki liwat, kaki chinadoll , kaki sapu duit, dan kaki sapu bini org pun bleh jd pemimpin.. hahahahhahaaaaa

Anonymous,  September 20, 2011 at 7:03 AM  

KCX 8 ni sapa punya?
Blog CTS tanya pasai KCX 8..Apsal DS Azizan MB yang tak tau apa2 pi dok spin kat Sinar KCK 8?

Memang kalau spin plate yang berbeza..takkan jumpa puncanya..

Skang ni sapa nak tolong jawab?...KCX 8 ni sapa punya?

Kalau orang kerajaan negeri kedah seperti MB xleh jawab...SETPOL MB tolong jawabkan....
Tn Haji Sanusi......KCX 8 tu kereta sapa?....depa kata kereta MB Kedah...betoika?

Jangan pulak Tn Hj Sanuni pi dok jawab KCK 8.....
tolong jawab nooo....

semenjak jd MB ni.. dah kaya no.. dulu naik nissan.. la dah naik merc.. patut la apa DAP buat sume betui.. nak jg monthly payment kot.. hahaha..

rakyat, satu kg dapat slori tanah ja.. hahaha..

Blog list