Rakan WARTAMAYA

Tuesday, September 20, 2011

Hantu susu cuba bakar rumah Mat Sabu


Kediaman Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu, di Seksyen 19 di Shah Alam dilempar bom petrol pada 12.30 tengah malam tadi, kata pemimpin PKR Badrul Hisham Shaharin.

Sementara isteri Mohamad memberitahu Malaysiakini, dalam kejadian itu, pagar rumahnya terbakar.
[ lagi ]


Wakakak ... !!!
Mesti botol molokof terbang sendiri .. .
ini mesti main jampi .. wakakak !!!
Santau dari jauh ... wakakak !!!
Bangang !! .. Kalau semua tak ngaku ... ok ..
Sapa yang cuba nak bakar ... mak dia main dengan bangla .. wakakak !!!
Sapa sapa marah dengan statement ni .. dia pun sama .. mak dia main ngan bangla.
Wakakakak !!!

Share/Bookmark

7 comments:

Khairi September 20, 2011 at 11:47 AM  

Sabarlah Abg Mat dlm perjuangan ini. Syukurlah hanya pagar yg terbakar, bukan rumahnya. Saya kira ahli PAS tak gila nak buat kerja mcm ni. Kita harap ahli PAS sama-sama kita bantu baiki pagar yg tak seberapa itu. Pagar itupun bukan mahal mcm rumah orang sebelah sana tu.Inilah kerja gila bila mereka ini dah tak mampu nak berhujah dgn ilmu yg diberi Allah. Lagak binatang yg hanya mampu berlawan dgn kekuatan physical.

Anonymous,  September 20, 2011 at 12:47 PM  

Boleh percaya ke kenyataan Mat Sabu? Saya yakin sedikit masa lagi, Mat Sabu akan kenluarkan kenyataan kenderaan beliau pula disabotaj dan seterusnya menerima ugutan bunuh.

Saya juga percaya pencacai Pakatan akan melaungkan gendang menuduh UMNO disebalik semua ini. Wahai ahli PAS yang bijak pandai, tak serik-serik lagi ke kena saman berjuta-juta sebab fitnah Ini nak tuduh yang bukan-bukan pula

Seingat saya, kes Mat Sabu kena langgar dengan polis pun masih belum selesai lagi. Sehingga kini Mat Sabu tidak berani menyaman pihak polis. Bang Mat, cuba la saman blogger yang dedahkan klip telefon abg Mat dengan Mah tu kalau berani. Hahahaha

Malaysian News today September 20, 2011 at 4:43 PM  

Dear tuan, saya mengaitkan laman web anda.Saya berharap anda tidak keberatan untuk menghubungkan saya kembali.
ini laman web sayahttp://malaysiannewstoday.blogspot.com/

Malysiannewstoday: Terima kasih..

Anonymous,  September 21, 2011 at 1:10 AM  

Tanyalah rakyat Malaysia, tanyalah ahli UMNO sendiri, malah tanyalah ahli BN dari semua komponen... 'parti mana yang paling jahat di Malaysia?'... sudah pastinya mereka akan menjawab - UMNO.

Kalau tanya polis sekali pun mereka akan cakap - UMNOlah parti yang paling jahat di Malaysia.

Kenapa jahat? Sebab kamu suka memutar belit fakta.

Anonymous,  September 21, 2011 at 10:41 AM  

sapa marah dengan statement wak dia MAK dia kena gangbang dengan bangla, myanmar dan indon ...wakakakaka

Tz,  September 25, 2011 at 12:45 AM  

Memang sedap mengata dan mencaci orang..Bertaubatla sebelum terlambat..

Reezal September 29, 2011 at 8:24 AM  

Salam,
Mat Sabu...rumah kena Cocktail kenapa saudara buat report POLIS?Kan saudara kutuk2 POLIS....

Kenapa tak report kepada Parti Komunis Malaya (PKM)...
Lawak betul Mat Syabu niii

Blog list