Rakan WARTAMAYA

Tuesday, August 16, 2011

'SUMPAH' itu mainan mereka ...


Ummi lafaz sumpah tak ada seks dengan Baginda

Ummi Hafilda hari melafazkan sumpah laknat mendakwa dirinya tidak pernah mengadakan hubungan seks dengan Nor Azman Abdullah @ Baginda Minda seperti yang didakwa oleh lelaki itu.
[ lagi ]


ASyik asyik sumpah ...
Kalau sumpah saja dah cukup ...
Tak yah pakai mahkamah .. tak yah pakai undang-undang la ...
Sumpah sepanjang masa ...

Wakakak !!!
Bangang !



Share/Bookmark

10 comments:

leekonu August 16, 2011 at 6:11 PM  

uesday, August 16, 2011
Lebai Malang: Giliran Gereja Pula Menganjing Kurapkan PAS.


Sebelum ini kerap kali kita dapat lihat bagaimana DAP dan PKR memperbodoh-bodoh dan menganjing kurapkan PAS. Macam-macam cara mereka buat untuk menampakkan yang PAS itu bodoh, tidak boleh diharap dan tidak layak untuk membuat apa-apa keputusan.

Hari ini sampailah pula giliran gereja yang bermati-matian dipertahankan oleh Khalid Samad dan juak-juaknya membangang-bangangkan dan menganjing kurapkan Parti 'Isle' Semalaysia itu.

Punyalah besar hasrat PAS mahu mengadakan pertemuan dengan gereja berkeaan, akhirnya bila sampai waktu yang dijanjikan pihak DUMC dengan selamba membatalkannya.

Dulu JAIS pun menolak apabila PAS meminta untuk diadakan pertemuan. Cuma cara JAIS menolak permintaan PAS adalah dengan cara baik. Bukan macam cara yang dilakukan oleh DUMC...mula-mula setuju untuk bertemu, tapi sudahnya membatalkan disaat-saat akhir.

Kita semua boleh faham mengapa JAIS menolak untuk bertemu dengan PAS. Buat apa JAIS adakan pertemuan dengan PAS sedangkan PAS tanpa usul periksa telah menghentam mereka hanya kerana mereka menjalankan tugas untuk menyelamatkan akidah umat Islam yang bakal dimurtadkan?

Sedangkan PAS dalam pada masa yang sama bersungguh-sungguh mempertahankan pihak gereja terlibat. Seolah-olah pihak gereja berkenaan telah dianiaya dengan zalim oleh JAIS.

Sungguh malang nasib PAS. Tak ubah macam kisah "Lebai Malang" dalam kisah dongeng kanak-kanak yang pernah kita baca. Kehulu melepas...kehilir pun melepas. Sudahnya yang nampak bodoh adalah diri sendiri.

Tapi dalam keadaan diperbodoh dan dibangangkan oleh DAP, PKR dan gereja yang mereka pertahankan itu pun PAS masih tak sedar diri lagi.

Meraka tetap sanggup diperlakukan sedemikian sampai bila-bila asalkan mereka diberi sedikit kuasa politik. Itulah nilai PAS yang dibangga-banggakan oleh penyokong-penyokong totoknya.

Kasihannnn....



Share
Reactions:
Anda mungkin juga meminati:
Inilah Konsep Kebajikan Pakatan Haprak, Anjing Mendapat ...
21 DALIL PAS BUKAN PARTI ISLAM...
Panas! Benarkah Individu Beragama Islam Paling Ramai ...
LinkWithin
Posted by Horas! Hulu Langat at 6:51 PM

Anonymous,  August 16, 2011 at 9:57 PM  

Helo bro, lantaklah dia nak sumpah, undang-undang pun dimainkan oleh org, asyik tangguh-tangguh apa hal?

mountdweller August 16, 2011 at 10:46 PM  

Kan mereka ni terkenal dengan jenis Sesumpah?

Serupademo August 17, 2011 at 12:21 AM  

Ubah la sikit ........sumpah la ladang kelapa sawit yang 1000 hektar tu aku punya ke atau rumah banglo mewah yang berharga 24 juta itu aku punya ke ......untung untung dapat rezeki.

HangNadim® August 17, 2011 at 12:38 AM  

KAH! KAH! KAH! Haddoii! Apalah bengap sangat barua-barua parti haram jadah UMNO ni? Woit! Leekononok! Isu gereja ni sengaja diada-adakanlah bodo! Ini semua idea dari Mat Monggol hasil dari berjumpa dengan paderi besar, En. Pope aritu! apa nko ingat Mat Monggol tu jumpa paderi besar tu mintak air penawar ke?

KAH! KAH! KAH! Ini semua kerja dia lah ni ... nak sekat kebangkitan rakyat ... dia laga-laga Islam dengan Kristian. Asal nak dekat pilihanraya jer mesti ada isu ugama ni. Haram jadah betul parti UMNO ni. Ugama buat main2 jer. Tu lah keje korang. Kalau nak tengok Malaysia dan Islam ni berada di peringkat yg tinggi ... kena jatuhkan parti UMNO celaka ni, parti yg menjadi musuh Islam nombor satu, tali barut penjajah! ... baru Malaysia ni aman. Bodo!

JOURNEYMAN August 17, 2011 at 5:59 AM  

Salam Ramadhan,

Blog ini diperakui tlh mencetuskan persaingan yang amat hebat di dalam dunia media maya politik tanah air.

Mohon JASA baik Tuan untuk link blog saya..

JOURNEYMAN
http://journeyisman.blogspot.com/

Anonymous,  August 17, 2011 at 6:34 AM  

ada org kata dia tak buat.., ajak sumpah takmau.. masuk mahkamah asyik nak lari ja.. hahaha.. last2 kantoi main ngan china doll..
hak yg nak sedap, ada ja telur.. hak nak ajak beradu kebenaran, ilangtelur entah kemana.. hahaha..

yg sorang, demi sedapnya, bermati-matian menipu rakyat.. yang sorang lagi demi sekeping undi, jual maruah agama.. yang sorang lagi, tgh mengkudakan yang dua ni.. hai.. dah macam 3 budak hitam plak dah..

Famili Ceria August 17, 2011 at 9:52 AM  

depa ingat sumpah nie tak jadi apa2 kot kalau tipu...tunggu la nanti azab Allah..

Entri Menarik Di Sini:
1)Menarik!! Impian Wanita Zaman Sekarang
2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:11 PM  

kalu camtu.. suruh anu aljuburi bersumpah!! yakin pada Allah dan balasannya.. kalu benar.., maka benar lh dia.. tapi kalu pembelit, terimalah azab Allah..

Anonymous,  August 18, 2011 at 4:36 AM  

mak dara ni tak habib habih nak nyumpah,rakyat dah naik meloya dah termuntah belahaq ngan cite sumpah sumpah ni.bang anuar sebok naik kemahkamah,dia pun mula naik sesumpah.abang anuar berhempas pulas membersihkan nama maruah keluarga,dia pun mula bersebok sebokkan membersih diri.tak ada mananya diri tu bersih kalau hati tu dah kaldu,tak ada maknanya nak tegakkan benang yang dah basah kuyup lagi bernajis kalau hati tu dah bernajis ngan mulut busuk, hasad dengki,menipu,menfitnah kat orang.dia fikir dia hebat,dia fikir segala perundangan yang ada dia boleh hayun kat orang.sekarang kau bolehlah berkokok mengaum bagaikan singa betina laparkan mangsa,selagi kau boleh diperalatkan oleh sang perkuda satu malaysia kau katakan boleh.mentang mentang baginda minda belum mainkan minda mindanya berkokoklah sepuas puas nafsu kamu.berkokoklah mak dara oii!!berkokoklah sampai lembu pulang kekandang,itek pulang berlenggang.

Blog list