Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 14, 2011

Bako ... tapi tak bako ... wakaka !!!


[ lagi ]


Ada kotak tapi tak der kotak
Bako ... tapi tak bako ...
Wey ... !!! Wakakaka !!!
Lawak la woiiiii .... wakakak !!!
Dari dalam PR tu sampai le ke umno ... belitnya tak habis habis ..
wakakak !!!

Share/Bookmark

10 comments:

Anonymous,  August 15, 2011 at 6:46 AM  

tak la macm hamPAS.. jual agama kerna undi.. Tahniah PAS!! dulu lawan murtad.. skarang sokong murtad.. dulu masa BN perintah, juga ada murtad.., tapi BN lawan juga gereja.. tapi bila hamPAS perintah.., terus sokong murtad.., malah bagi ucapan tahniah kat gereja lg... hahaha..

Anonymous,  August 15, 2011 at 7:15 AM  

oh ye ke.. PAS buat apa erk..? dulu beria2 lawan murtad.. bila dah diberi kuasa, sokong plak dah.. hahaha.. patut la anugerah DAPig lebih Islam dari UMNO.. rupanya.. PAS ni lebih sesat dari DAPig..

Anonymous,  August 15, 2011 at 11:00 AM  

Sorang pun tak percaya dgn perjuangan dia ni ... ckp apa pun lah Ezam ... Cian kamu Ezam.

Anonymous,  August 15, 2011 at 5:37 PM  

bawa ke mahkamah jika ada bukti muslim dimurtadkan, "kata pas".
kenyataan ni keluar semalam.
sat lagi..
sat lagi..
sat lagi..
satttt je lagi..

kit siang berdehem...
"hmmmmmm"

terus pas kata kenyataan kami diputarbelitkan oleh utusan.
hahahaha
sejak bila pulak pas ni pro islam ?

Anonymous,  August 15, 2011 at 5:47 PM  

"KUALA TERENGGANU, 15 Ogos: Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali menyeru pemimpin dan ahli PAS supaya tidak terperangkap atau terjebak dengan ‘perangkap’ Umno dalam isu Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan gereja."

mmg sangap la parti ahli sangap ni.. korang dh kena kuda ngan kapir DAPig pun masih tak sedar2..

DAPig lebih Islam dari UMNO!! hahaha.. patut la minta maap kat gereja bila JAIS embush gereja.. masa Khalid robohkan bangunan asrama 493 org pelajar yayasan Islam Slagor, diam membisu plak Parti Ahli Sangap ni!!

Anonymous,  August 16, 2011 at 8:38 AM  

orang UMNO, ahli UMNO, penyokong UMNO, Pengundi UMNO semua kafir... Mukatamad... kenapa dikafirkan UMNO??? kenalah tanya UMNO sendiri

Anonymous,  August 17, 2011 at 6:28 AM  

apa yg belitnya.. arini, keputusan khalid nak robohkan bangunan yayasan tu.. apa yg belit?? hamPAS yg membelit..

tajuk blogr..
"Selepas JAIS batal...pertemuan dengan gereja pula tangguh"

baru hamPAS tau yg mereka ni yg terdiri dari ahli2 dan disokong oleh org2 sangap ni mmmg tak pernah org lain respek!!!
sbb tu sanggup buat apa sj walau menjual maruah agama sekali pun demi sekeping undi!!

dalam sinar keluar 3 bukti penipuan SPR.. betul ke.. tunggu je pendedahan org yg dikatakan penipu tu..

dari pengalaman, kes ni akan bali kat PR balik.. last2 terbukti penipu yg sebenarnya adalah PR tu sendiri!!

Anonymous,  August 17, 2011 at 10:01 AM  

buat bising UMNO ni, coz nak tenggelamkan isu IC pada Warga Indon.....

Cadangkan petugas PR semasa PRU nanti tanya nombor i/ lama dan i/c baru pada penggundi iras2 wak kang, pakistan, bangla..... kalau garu2 kepala tu tak ingat sah pengundi Hantu UMNO.....

Blog list