Rakan WARTAMAYA

Sunday, August 14, 2011

London Rakyat Mengamuk, Tapi Malaysia Polis Mengamuk


KUALA LUMPUR 14 OGOS : Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu menyelar tindakan beberapa pihak yang cuba menyamakan antara Himpunan aman Bersih 2.0 9 Julai lalu dan rusuhan yang berlaku di United Kingdom.
[ lagi ]
Share/Bookmark

5 comments:

Famili Ceria August 14, 2011 at 2:40 PM  

terbaek la tajuk entri nie...mmg setuju...

Entri Menarik Di Sini:
Menarik!! Gambar Rusuhan Di UK Apabila Diphotoshopkan..

Anonymous,  August 15, 2011 at 6:44 AM  

bodo la bro.. di london rakyat merompak bukan mengamuk.. akai letak kat kepala lutut kot??

london sendiri tabik dgn cara mengatasi rusuhan oleh polis malaysia la bro.. lu ni banyak sgt baca haramkah.. tu yg dungu semacam ja..

Anonymous,  August 15, 2011 at 7:13 AM  

mat sabun pun dah jadi cerdik dari ahli penyokong hamPAS.. hahaha.. mat sabun.. aku kenal sapa kau.. walaupun rupamu slalu ku lihat.. tapi perangai mu yg mcm laki gila seks tu tetap manjadi ingatanku...

serenity9260 August 15, 2011 at 12:33 PM  

bangang mane ngaja anon ni cakap negara luar suka tgk polis msia wat keje mase bersih??tgk al jazeera,tgk cnn,macam bangangnya msia dibuat dalam rancangan tu.malu la sial dapat satu warganegara dgn budak tataw malu macam ko ni.baca le otosan ngan bhairan tu smpai mampos

Hidupan Paling Pantas Di Atas Bumi=10000 Kali Kelajuan Bunyi

Anonymous,  August 15, 2011 at 5:41 PM  

malaysiakini dan haramkah kantoi lagi dgn isu mismah!!! hahaha.. menipu tak sudah2.. jd barua DAPigla lu bro..

Blog list