Rakan WARTAMAYA

Wednesday, August 17, 2011

Umno dalang ...


“Saya dapat maklumat ‘dalaman’ Jais semalam (14 Ogos), berkait dengan operasi Jais pada 3 Ogos 2011 lalu bahawa ada eleman dan peranan Umno dalam operasi Jais terhadap majlis yang diadakan di kawasan Gereja Methodist, Damansara Utama, Petaling Jaya itu,” ujarnya pada sidang media di pejabat PAS Terengganu Selasa lalu.[ lagi ]


Muakakak !!! ...
Pweeeiiitttt .....
Argh ..... laparrrr ....
wakakak !!!

Share/Bookmark

3 comments:

tungkaran hati.blogspot August 17, 2011 at 3:02 PM  

Sejak akhir-akhir ini kita telah melihat kebobrokan pentadbiran di PPinang, Selangor, Kedah dan juga Kelantan.(perhimpunan Bersih, gereja-murtad, bacaan Al-Quraan-Azan dan sebagainya)
Kebobrokkan semakin tenat dengan sikap PAS yang hanya pentingkan undi dan pilihanraya(SPR?) tanpa mempertahankan akidah dan syiar Islam. Keadaan ini barangkalinya tidak akan terjadi sekiranya PAS tidak bersekongkol dengan DAP yang sememangnya anti-Islam....
Kembalilah PAS kepada perjuangan asal sebuah negara Islam bukannya negara kebajikan seperti yang direncanakan dan disukai oleh DAP....!
Jika PAS melihat UMNO jahil mentadbir negara...buktikanlah PAS adalah terbaik untuk seluruh rakyat di bumi Malaysia ini...bukannya sekadar berceramah dan bertazkirah sahaja!
Sesuatu yang manis dalam perjuangan adalah mengakui kesilapan sendiri dan tidak menyalahkan pihak lain.

Anonymous,  August 17, 2011 at 5:09 PM  

baca harakah ke bang?? mustafa ali dah nak kena saman dah sbb kes ni.. tunggu je sidang minta maap mustafa mangkuk tu.. hahaha.. apa punya blog.. org dah tau itu fitnah mustafa ali dah lama dah.. dia baru nak nulis.. magkuk betul la..

Anonymous,  August 18, 2011 at 11:59 AM  

Kalau betul Umno yg buat kenapa????..
Baguslah..teramat bagus.Sekurang2nya Umno yg korang tuduh kafir tu dah dapat selamatkan akidah org2 islam .
Maknanya kalau Umno tak dedahkan pasal ni maka kes ni jadi tak ujud la ya?? korang tak kisah lah berapa juta lagi umat islam akan di murtadkan?
MEMANG DASAR MUKA TEMBOK,TAK TAHU MALU.TERBERAK DALAM KAIN SENDIRI PUN NAK SALAHKAN ORANG LAIN.

Blog list