Rakan WARTAMAYA

Thursday, August 4, 2011

Hello ... kalau cam ni tak yah PRU la woii ..


[ lagi ]


Apa la .. gila punya kerja .. !

Share/Bookmark

7 comments:

serenity9260 August 5, 2011 at 10:44 AM  

ni lah barisan2 umno yg terdesak nk menang!!kalo diorang kalah,cakap cina racist.diorg menang,cina racist jugk.tulah umno pulau pinang,tak penah dok diam

1.Pesawat Spy Yang Boleh Hack Wifi Dan Panggilan Handphone(Video)
2.Lumba Kereta Arked Yang Teramat Real!(Video)(Video)
3.Cool Aje : Gelanggang Tenis Tertinggi Di Dunia

Anonymous,  August 5, 2011 at 11:34 AM  

SAMPAH!!! mangkuk hayun!! aku carut takpa.. aku org alim.. korang carut bdosa la.. "kata nik ajis.."

Anonymous,  August 6, 2011 at 9:55 AM  

demi politik, khalid jual agama... hahaha.. jaga ati DAP.., biar org Islam dikristienkan.. hahaha.. hidup PKR!!

Anonymous,  August 6, 2011 at 10:20 AM  

ambiga bagi arahan.. pecat hasan ali.. hahaha.. lepas mereka nak meraikan berbelas2 org islam nak convert kritien, dia nak menang lagi dgn pemecatan hasan ali.. apa kata kera-kera selangor?? hahaha..

i follow la kot..

Anonymous,  August 6, 2011 at 4:08 PM  

nak buat ink kat jari.. hampa jg yg tentang.. nak buat biomatrik pun hampa jg yg tentang.. tak buat apa pun hampa nak tentang.. jadi.., kalu hampa ada skit akai, hampa sendri dah bleh pikiaq.. tak lah jd bodoh lebih dari lembu..

Anonymous,  August 6, 2011 at 8:40 PM  

anon 4:08,
knp mrapu ni,sape yg tntang clup jari.tu psal jgn dok baca utusan mloya tu.slah satu dr tuntutan BERSIH tempohari ia lh DAKWAT KEKAL.

Anonymous,  August 8, 2011 at 2:18 PM  

Kerana ingin sangat nak terus berkuasa, UMNO / B-END sanggup gadaikan kedaulatan kewarganegaraan kepada Pendatang Asing...kerakyatan diberikan mcm pd indon...mana maruah mu wahai malaysia....

Blog list