Rakan WARTAMAYA

Saturday, July 9, 2011

Respek sama BERSIH !



Selepas puas di ugut, aku kira perhimpunan bersih ini berjaya
Setakat ini ...

TIADA KERETA PECAH
TIADA BANGUNAN TERBAKAR
TIADA ANGGOTA KESELAMATAN YANG CEDERA
TIADA KES ROGOL BERLAKU
TIADA PENGGUNAAN PARANG PANJANG DAN BOM

kerana

BERSIH satu perhimpunan aman yang benar benar aman
Sudah terbukti setelah dua perhimpunan dirancang,
Tiada apa apa kemudaratan yang terjadi
Jelas .. cerita buruk pada BERSIH hanyalah hanya cerita hantu mak limah balik rumah
Ianya untuk kepentingan si gila kuasa.
Rakyat berdepan dengan penguatkuasa dengan berdisiplin dan tidak bertindak balas.

Apa apa pun, sekali lagi ... BERSIH itu satu sejarah.
Dan MEMORANDUM akan sampai ke YDP Agong sebentar lagi ...
DAULAT TUANKU !!!

Salam dari wartamaya
Dan terima kaseh BERSIH ! Terima kaseh kepada rakyat ....
Terima kaseh kepada semua pelayar ...

Wakakak !!!

Share/Bookmark

12 comments:

Reza aljunaid Post July 9, 2011 at 3:44 PM  

orang yang bercakap bohong akan dilaknat oleh Allah SWT ... Bersih adalah agenda Kafir ...

pcbahar July 9, 2011 at 5:15 PM  

Tahniah dan syabas..
Hidup, hidup.. Hidup rakyat..

Biar orang nak kata apa, tapi yang jelas rakyat bangkit sekali lagi..

Anonymous,  July 9, 2011 at 5:49 PM  

reza yang bagang bodoh cam bos dia,

omaq,  July 9, 2011 at 6:04 PM  

reza aljunaid....sapa yang bercakap bohong dan sapa yang nak kena laknat nih.... ingat reza..."ORANG YANG BERCAKAP BOHONG AKAN DILAKNAT OLEH ALLAH SWT"

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:06 PM  

Betul sekali Pak Polis2 tu nanti menyesal seumur hidup melakukan kekasaran dan kezaliman, tapi dia di arah ini bermakna tok ketua dia IGP mail tu la nak naik pangkat lagi kot jadi ketua mafia no 1.

mangchikla July 9, 2011 at 6:09 PM  

terima kasih pada wak kerana membawa berita yg tidak disiarkan oleh regime Najib/Hishamuddin/Muhiyiddin serta kawan bn

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:21 PM  

apa BERSIH agenda Kafir?????....
sebenarnya UMNO tu la kerajaan KAFIR yg terang-terangan.... menolak islam menolak keamanan menolak keadilan serta menolak perpaduan ummah.... UMNO KAFIR....

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:31 PM  

Anak org alim tapi otak letak dekat lutut. Sudah 50 thn org melayu hanya baca Utusan Melayu dan Berita Harian sebab itu tak maju. Bangsa lain berfikiran Alami (global) kita duduk bincang pasal melayu kena tipu dengan bangsa lain. Bukan Melayu tipu melayu ke! Sifat org munafik ialah suka bercakap bohong.Dah bertulis pun BN boleh tidak amanah dan tidak tunai janji seperti minyak di kelantan. Janji boleh guna stadium kemudian lidah boleh berbelit macam Mahadir PMS. Pembohong Muka Selamba......

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:45 PM  

penat & letih tapi puasssss pergi rally ..

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:47 PM  

Bersih agenda kafir.?

Oh menn.... aduhai.

Adakah bersih ni dianjurkan atas dasar paksa bubar kerajaan.?
Aku rasa tidak.
Bersih dah pon selesai dan tujuannya penyerahan memorandum.
dan.. akan di endingkan dengan pilihan raya.. So.. apa yg kafirnya.

Sebelom berbicara berfikir.. tuhan suruh guna akal bukan guna mulut telingan apatah lagi, berita tu dari org yg dah sah-sah tak boleh dipercayai.. contoh trio vdeoklip..
jernihkan hati dahulu sebelom anda renung, anda fikir, anda, kaji, simulate dalam kepalahotak, dan akhirnya anda akui.

jangan sampai anda rasa bersalah dlam hati kerana pernah jadi penyumbang atas kesusahan dan kerosakan org lain dan rakyat lain.

"Don Jambang"

Anonymous,  July 11, 2011 at 2:53 PM  

Cayalah BERSIH kita boleh lihat Perpaduan setiakawan antara pelbagai agama,bangsa dan kaum di MALAYSIA....

Blog list