Rakan WARTAMAYA

Saturday, July 9, 2011

Gambar paling cool ......



Lepas bergasak ... shakehand ... settle bro .. !
Ini gambar paling cool ..
Kita tak sombong dengan polis ..

LAYANAN ISTIMEWA... Laman Facebook Polis Diraja Malaysia (PDRM) memaparkan gambar-gambar yang menunjukkan kesemua mereka yang ditangkap diambil keterangan oleh pegawai dan anggota yang bertugas dalam keadaan tenang dan selesa. Mereka turut disediakan juadah di bawah khemah yang disediakan. Memang cool ...

Selepas berhempas pulas di sajikan dengan minuman petang ...
Wakakak !!!
Ehh .. mana pa'turot, Pahlawan silat 200 meter tu?
.... Mana perkosa? ... Pahlawan langkah 1ooo? ...
Wakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

Anonymous,  July 9, 2011 at 5:39 PM  

Untung juga kerja polis dapat bersalam-salaman dengan pendemo.. kalau kerja cikgu belum apa-apa dah kena rantai kaki, tangan dan mulut diplaster..

http://perkhidmatanpelajaran.blogspot.com/

mangchikla July 9, 2011 at 5:48 PM  

bagi makan tima kasih. apa apa pun 'turun, turun, turun bn'

Anonymous,  July 9, 2011 at 6:22 PM  

Pi mampuoh ;ah hangpa, hangpa ingat malaysia ni pak hang sorang punya ka?

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:38 PM  

Wow..!!!
Thanks to all bersih suppoter.
Tahniah berganda aku ucap.
SaLlLlLLuuUUUuuuUUUTtTTtttTT..!!!!

Hanya org bodoh dan dungu jer yg percaya akan berita letak bom dan parang. Bangang.!

iTu lah provokasi rancangan.

Now, terbukti tiada yg buruk sekiranya ia tidak diganggu.
dan..
aku juga yakin, akan lagi ramai sekiranya keyakinan ia adalah aman dijamin tinggi.

Sekarang bukalah mata org dah tak mau kamu wahai sibotak. bila nak blah.?

Kepad yg masih dok bela meno, bukak kan mata nilai kan diri kamu, kamu masih dalam keadaan kebengongan ker. msih dlm kedunguan, atau kamu hanya menyumbang atas kesusahan org lain.

"Don Jambang"

zulmash July 9, 2011 at 8:42 PM  

thanks & congatulation to all bersih supporter. well done

Anonymous,  July 10, 2011 at 8:50 AM  

TAHNIAH PADA SEMUA YANG HADIR!!!!
SEJARAH BAKAL TERPAHAT...

Anonymous,  July 10, 2011 at 10:21 PM  

perkasa
pekasam
perkosa
per ka ta sa ja.......

Anonymous,  July 14, 2011 at 6:26 PM  

erm ada tak yg polis patah gigi? yg kena cakar? yg kena tumbuk ? tak dgar ponnn... ehhh mna yg ganas puak2 BERSIH ni...HERAN@

Blog list