Rakan WARTAMAYA

Saturday, July 9, 2011

Perjuangan Pat'RIOT cuma setakat 200 meter





AMARAN !
Tolong jangan ketawa .. (muka buat buat serious)

Sambil mendakwa telah mencapai kemenangan moral - walaupun hanya mampu bergerak 200 meter sepanjang Jalan Bukit Bintang - masih jauh dari destinasi mereka di Stadium Merdeka - Exco Pemuda Umno, Megat Omardin berkata mesej mereka sudah disampaikan. - lagi

Wakakak !! ... Shhhhh ..... (kentut : proooooooooootttt ... poottt....putttttttttttttttt)
Perjuangan orang kaya .. jalan 200 meter semput. Tapi kata mesej dah sampai ..
Wakakak !!! Hoi .. hoi .. hoi ....
Itu pat'RIOT, si Perkosa ? ... wakakak !!!

Perjuangan? .... wakakak !! Bersilat? ... wakakak !!!

Share/Bookmark

7 comments:

opisboi July 9, 2011 at 3:14 PM  

biasalah keturunan paria, bak kata peribahasa auta kelin...depa brani pasai hanjin2 kerajaan dok sappot depa..kalau PR menang depa akan kalih belot dr bn biasalah prangai ulaq

Anonymous,  July 9, 2011 at 3:28 PM  

kah..kah..kah..

Memang nak terkentot aku baca...

kah..kah..kah
Memang Pendekar Lancau

Anonymous,  July 9, 2011 at 3:39 PM  

Woi mana org melayu??? MAMAK je!!!

Anonymous,  July 9, 2011 at 7:56 PM  

Haha..
Aku taknak sumbang gelak dasyat cam korang gelak.
tp aku rasa simpati. inilah wakil bagi pemerintah yg mana dikatakan menang majoriti sebelom ni..

Tenang kan diri anda duduk dan cuba bersikap terbuka sekejap, lepas tu baru anda lihat, anda fikir, anda nilai, layakkah mereka terus memerintah jika hanya untuk jaga malaon2 yg tak seberapa ni.?

Maka kepada meno2 yg masih meno tu.
nilai diri anda balik. anda sekarang menyuahkan org yg beberapa kerat ini ka.?
atau anda sedang menyusahkan rakyat seramai berjuta diluar sana.

Letakkan dimana anda. Putuskan masa ngundi.

salutttt la bersih. but not patriot

haha

"Don Jambang"

Anonymous,  July 9, 2011 at 8:14 PM  

haha lawak puak baju merah ni..berlakon saja lebih..polis tangkap tak gari pun..

Anonymous,  July 9, 2011 at 9:38 PM  

barisan mamak...sokong umno sokong mamak nampaknya....Untuk Mamak Nanti Ongkos...wakakkkkkkk

Anonymous,  July 13, 2011 at 11:23 AM  

lepa ni mau kena gas ke ayaq kimia mau pakat dok meraung kat situ...sekog tak bawak apa2 beg galas..melengang ja

Blog list