Rakan WARTAMAYA

Wednesday, July 20, 2011

Kenapa katak ini menangis?


Anugerah dicadangkan oleh Datuk Ibrahim Ali sendiri tetapi sebelum (sesuatu) anugerah boleh diberi, ia perlu dibawa ke Senat dan Lembaga. Saya hanya minta membawanya untuk diputuskan.

UiTM prihatin tentang keadaan semasa dan tidak akan terima Anugerah tersebut tanpa kelulusan Senat dan Lembaga Pengarah.[ lagi ]


Wakakak ... !!!
Dulu penyu menangis ... sekarang katak pun pandai menangis .. .
Wakakak !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  July 20, 2011 at 6:28 PM  

RM300K.. hahaha.. dah tu jer keje korang.. byar la saman tu.. pdn muka..

dh terang lg bersuluh.. fitnah jer keje korang..

dgr kata anu bengkok nak saman blogger BN plak.. hahaha.. tak berani lh dia!!

loqlarq July 21, 2011 at 12:00 AM  

Anugerag IBRAHIM AL-FROGGY baru class

Anonymous,  July 21, 2011 at 5:19 AM  

katak ni dok kalut manggil hujan,malangnya yang bertimpa timpa datang hanya gersang.bik nenen plak bolayan,pasir mas dah jadi pasir sahara.nak jadikan katak yang berwibawa yang dibawa bawa berwawasanlah reka karya anugerah dari diri untok sendiri.sat,sat!!kat ghembau kj[katak jantan]bergumbira ngan berkaraoke lak lagi nyanyi lagu katak!!oh katak kenapa ekau nanggih,cammano den tak nanggih kuning timbul laie!!!

Blog list