Rakan WARTAMAYA

Thursday, July 21, 2011

122 org mahu Najib kekal


[ lagi ]


Aikk ... mana lagi orang nih ...
Wakakak !!!

Share/Bookmark

9 comments:

Anonymous,  July 21, 2011 at 11:33 AM  

Nak gelak 3 juta kali....

Anonymous,  July 21, 2011 at 12:58 PM  

TAK PAYAH CITER BANYAK LA TUAN.TOLONG PROMOTE PAGES NI http://www.facebook.com/pages/Tan-Sri-Muhyiddin-For-Prime-Mininster/144293575649401

Terlalu banyak masalah membabitkan Pimpinan Tertinggi UMNO sekarang. Kenapa perlu pertahankan Pimpinan Tertinggi yang sebenarnya 'Lybility' kepada kita? Sebelum UMNO ditolak terus oleh Golongan 'Atas Pagar', lebih baik 'Pimpinan Tertinggi' berkenaan berundur secara Terhormat.

Ayuh bersama Gerakan 'M4PM' - Selamatkan UMNO,Selamatkan Malaysia'!

Anonymous,  July 21, 2011 at 3:58 PM  

apa kehai hang ni!!,122 orang tu keluarga baru najib dari negara tan tan tu.lagi 3 juta hang gi lah kira ghumah 3x7 satu mesia,pastinya satu ghumah satu pengundi.dok ehh!!!122 cer kira,cer kira betoi betoi!!

Anonymous,  July 21, 2011 at 6:09 PM  

pimpinan UMNO banyak masalah ker..? yg dok nampak skarang kempipinan Fuckatan jer yg ada masalah besar.. PKR kata lain, DAP kata lain, PAS plak nak yg lain.. hahaha.. lawak la fuckatan ni.. ngan anu bengkoknya.. ngan hadi awang lembabnya.. ngan karpal sing the songnya.. hahaha..

Anonymous,  July 21, 2011 at 7:53 PM  

tak taulah brp ramai pengguna internet seluruh mesia nih, tp tulaa kan, nampak sgt tak popularnya..makcik cleaner kat opis aku yg xtengok internet pun reti menyampah dgn dia ni dan pening dgn cerita tv3 yg caca marba dan tak logik....hehe..kalau dia reti bkk internet..lglah dia baru tau citer yg xde kat tb3 hahaha..

zulfizan July 22, 2011 at 8:44 AM  

saya tak faham kenapa orang semua benci dengan kerajaan BN sekarang.Kalau bila pakatan menang nanti,tiba tiba apa yang di janji bukan lagi di kotakan ,malah lebih teruk lagi?Baru semua buka mata besar2 dan lihat siapa sebenarnya mereka ini..

Anonymous,  July 23, 2011 at 7:47 PM  

122 org tu kira dh enjoy la tuu. huhu.
dari zero terus.. 122 kira yg trbaik untuk PM yg TeRrRbaik laa.
Hakhakhak..
NaldjHiB naldjHib.. gebang benor 3jutto.

Say bYe ByE to PM

"Don Jambang"

Blog list